Tjena då kör vi den 9 april vi kör 18.30 start sibbarp .... jag kör först ... vi kommer ansluta oss med den andra som kommer köra från jägersro så kör vi alla tillsammans.
Körning sker på egen risk! Då kan vi börja skriva in oss ! ....
1. street_racing_90 - Audi s2 coupé 2. the-furious-one - mitsubishi eclipse gs 3. Bullet--- Honda Prelude 4. Eksten - Mitsubishi evolution 4 5. Aero_Boy - SaaB 9-5 Aero 6. Biggi - Ford Mondeo ST220 7. Supersupra87 - Civic Coupe 95 8. Anesn - toyota supra 9. Avinasch - Audi a4 10. Derdelis - Mitsubishi Evolution 3 11. Funched - Honda Integra Type R 12. J-A - Audi Coupé 13. 525i - Audi S4 14. Perry86 - Mazda Miata
Senast redigerat av street_racing_90 (22 mars 2010)
låter nice. förra året hade vi en cruising med ca 120 bilar och det var omöjligt för alla att hänga på bakom, så planera rutten ordentligt och lägg upp en karta här
"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Bra förslag, jag är på !! Men som Biggi säger --> planera det ordentligt, sen en samlingspunkt (tex Svågertorp) vid ett klockslag, så man kan sammanstråla där efteråt när/om vi kommer ifrån varandra
låter nice. förra året hade vi en cruising med ca 120 bilar och det var omöjligt för alla att hänga på bakom, så planera rutten ordentligt och lägg upp en karta här
ja jag var med då hehe ... blev rätt så stökit vid gustav hehe
Med andra ord måste de ha vinterdäck med minst 3 millimeters mönsterdjup under perioden 1 december till 31 mars, OM det är vinterväglag. VInterväglag = snö / is påvägbanan eller vid kanterna. Ifall det är torrt kan man köra med sommardäck.
det låter skitkul. men var det inte "Cruisingen" förra året som blev allt annat än en cruising. En cruising ska köras lugnt, annars är det ingen cruising
ska försöka planera in allt så att man inte kommer ifrån varandra hela tiden för rödljus osv. ska kolla igenom lite på eniro och försöka planera in en bra runda !