Satsa hellre på vanliga röd/vita lysen inte klarglas gillar inte dem tycker dem ser så billiga ut. Såna som jag har på min 328 menar jag men smaken är som baken
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Ser riktigt nice ut (din bil) Bra grund plåt Ang lampor fram o bak tycker jag det skall vara samma stil på fram o bak.. Dvs dom mörka du titta på så tycker jag dom borde vara något mörkare fram också.. Inte klarglas o crome insats tex.. Annars: sänkning, någon liten läpp bak o ned lackning samt ljus toning av rutorna runt om
Ser riktigt nice ut (din bil) Bra grund plåt Ang lampor fram o bak tycker jag det skall vara samma stil på fram o bak.. Dvs dom mörka du titta på så tycker jag dom borde vara något mörkare fram också.. Inte klarglas o crome insats tex.. Annars: sänkning, någon liten läpp bak o ned lackning samt ljus toning av rutorna runt om
Även kanske skippa slut-burken o ha rakt rör som blänker fint. Låter nice o ser nice ut
Ska du byta bakljus köp ENDAST vita originalljus, "M3 stuk" alltså. Fifan va fult de är med lexus och klarglas o allt sånt där blingskit. Köp inte heller 2 raders ljus, då bilen ser ännu högre ut än den redan gör. Ett annat sätt att få en sedan att få kupens skönare linjer bakifrån är att montera takvinge, ser riktigt bra ut på en sedan.
Annars tycker jag den där vita E36an alla länkar är helrätt! Inte för mkt och alldeles lagom
Eh alltså det absolut viktigaste innom Tyskstuk är en riktigt låg bil och breda splitfälgar med låg offset inte klarglas baklysen som dom senaste tre sidorna i denna tråd handlat om. Återigen du börjar i fel ände