3141
Sök

Nån som kan göra en enkel Flashanimation åt mig? För hur mycket?

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
Jag behöver hjälp med att göra en så kallad flash där en bild ska tona över i en annan. Båda bilderna kan jag göra själv men kan inte ett skit om flash så det behöver jag hjälp med. Nån som kan det? smile Mvh!

38 Inlägg
11 februari 2010
Larpa skrev:
Jag behöver hjälp med att göra en så kallad flash där en bild ska tona över i en annan. Båda bilderna kan jag göra själv men kan inte ett skit om flash så det behöver jag hjälp med. Nån som kan det? smile Mvh!

Vist, det kan vi fixa. Får man något i gengäld?

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
MLr_ skrev:
Larpa skrev:

Självklart! Vad vill du ha för det? smile

38 Inlägg
12 februari 2010
Larpa skrev:
MLr_ skrev:
Larpa skrev:

Självklart! Vad vill du ha för det? smile

Kom med förslag, skicka gärna bilderna till mig oxå smile

945 Inlägg
12 februari 2010
Lägga ihop två bilder?  Herregud vad värdelöst om någon dyker upp och vill ha betalt!!
Knappt värt 10spänn. Men inte finns det någon som är så snål och vill ta betalt för detta?

Tyvärr kan jag inte hjälpa till även om jag har mycket kunskap om bilder och dess redigering.

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
12 februari 2010
Trådstartare
Men det är ju tur att det finns nån som kan hjälpa mig iaf!

MLr: Du får säga du hur mkt du vill ha! Jag vet ju inte vad det tar för tid för dig eller nåt!
Bjare: Är du skicklig på Illustrator? Jag är klar med första bilden nu men vet inte riktigt hur jag ska få till bild nummer två! smile

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
12 februari 2010
Trådstartare
På tv400 så har dom en snygg tablå för kommande program, har för mig att det är en grånyans på bakgruden å sen är det rader med tider och program åtskilda med ett "uttonande" streck.. Nån som kan illustrator å kan knixa ihop en sån bild oxå? Då har jag båda bilderna sen så MLr kan flasha ihop dom sen! smile

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
12 februari 2010
Trådstartare
Bilvårdsprodukter kanske kan vara en lämplig ersättning? Eller rabatt på styling! smile

38 Inlägg
12 februari 2010
Larpa skrev:
Bilvårdsprodukter kanske kan vara en lämplig ersättning? Eller rabatt på styling! smile

Jovars, det låter ju inte helt fel smile

Sök