2674
Sök

Slutstegsproblem

www.rallyshop.se
551 Inlägg
28 maj 2006
Trådstartare
Mitt steg som det verkar vara något fel på det luktar ej bränt! MEN när man sätter igång slutsteget så går den igång och efter ca 5-10sekunder så går det på protect!

Vad är felet?

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

757 Inlägg
28 maj 2006
kanske fel på jorden?
lr så kan det vara en högtalare som knasar med

SSS -12
3 217 Inlägg
28 maj 2006
Haha... Grym rubrik tongue

Eller så kan det vara ställt för högt! Gain tror jag det heter... Testa skruva ner antingen den eller Freq. ! Risken finns ju faktiskt att högtalarna får för mycket än vad de orkar!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

41 Inlägg
29 maj 2006
har precis samma problem me mitt steg. men jag lämmnade in att i förra vekkan så en bilstereo butik fick kika på att.. men testa å ta bort det och testa det på ett fristående batteri och se om det fortfarande slår i från, om det inte gör det så har du nog något fel på antingen en högtalare eller matningen till slutsteget. Lycka till!

Mvh: Robin

21 761 Inlägg
29 maj 2006
Enligt flera tillverkares manualer så ska protectlampan tändas vid kortslutning i högtalare/högtalarkablar eller vid överhettning.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
29 maj 2006
Trådstartare
så steget e ej kasst?

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

21 761 Inlägg
29 maj 2006
Har du provat att koppla bort högtalarkablarna och bara ha strömkablarna kopplade?

www.rallyshop.se
551 Inlägg
29 maj 2006
Trådstartare
steget säljes på tradera, ås jag e lite sugen påd et.

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

21 761 Inlägg
29 maj 2006
Eeh, va?

Sök