vi brukar inte göra något. blev mest i början men efter 7 år så händer det inte så mycket men det blev god mat hemma och bio i kväll Farsan
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Jag å min tjej bor tyvärr 60 mil ifrån varandra! Men jag har skickat värsta grymma kortet å skrivit några gulliga sms iallafall Ska till henne nästa helg så vi ska fira lite i efterskott! Firar förövrigt 9 månader idag också!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Jag köper inte ett skit. Min sambo uppskattar mer att få blommor en helt vanlig onsdag t.ex... Ska inte behövas en speciell dag för att visa uppskattning till den man älskar.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre