Till 2011 så fick bilen hellack och lack på fälgar samt 95ans huv och grill och idag så ser den ut just för tillfället men till 2k12 blir det mkt mkt fetare! jag lovar!
Tycker det ser ut som du tar väl hand om den. Själv hade jag nog föredragit fälgarna utan den svarta lacken, men smaken är som baken.
jag förstår din tanke saken är att för att få en ändring på bilen och göra något nytt så lackade jag centrumet samma färg som nedre delen av bilen som är lackad i *silbergrau* men till 2012 blir det roligare mycket roligare! la beställningen idag så dom kommer nog om någon vecka!
Får man fråga vad du fick ge för bilen när du köpte den? Är också riktigt sugen på att skaffa mig M5an E34 :-), men kollat runt på blocket och det är fruktansvärda priser :-(
M5 E34 var sista handbyggda M5:an också så jag gissar att om några år så kommer M5 E39 vara billigare än M5 E34. Så är det iofs redan om man jämför en M5 E34 95:a mot en pre facelift E39:a.
M5 E34 var sista handbyggda M5:an också så jag gissar att om några år så kommer M5 E39 vara billigare än M5 E34. Så är det iofs redan om man jämför en M5 E34 95:a mot en pre facelift E39:a.
Stämmer bra! allt är ju i frågan om skicket! många tror ju bara för att bilen har gått långt kostar den 60 tusen men om man verkligen kollar på vad många lägger ner tid och pengar för att göra iordning bilen så är det en stor skillnad!