Vad tror ni om ett par BBS lemans?? Fast replika i fyrbult? Eller om man kanske ska skaffa sig ett par 5x112 spacers och klämma dit ett par orginal lemans? någon som vet var man kan få tag på såna?? Alltså spacer plattor?
Har stått lite still i garaget nu alldeles för länge. Har hållt på och flyttat å grejat, väntar dessutom på grejor jag har beställt för att kunna komma någe längre på bilen. Har ialf hittat ett par goa fälgar:P Dom ska bara få sig en omgång uppfräschning innan dom åker på=) Ingen som vet hur man får bort den där jobbiga klarlacken på enklaste sätt? är det slipa som gäller?
work vs-xx! där har vi snygga! men dom får du inte köpa för dom ska jag ha på min ^^
Ok=) vet inte om du förstod mitt inlägg kanske skrev det lite konstigt men köpte ju dessa på bilden ovan^ idag:P Men ja dom såg ju annars jäkligt feta ut ja=)
Testa färgborttagningsmedel . Det använde jag. Tog runt 1-2h om man har hjulet i värme o sen var det bara o skrapa bort klarlacken.
Ok låter som att jag får prova det då=) Mena du att jag ska använda mig av en värmepistol då eller mena du bara att jag ska fösöka hålla typ rumstemperatur?
work vs-xx! där har vi snygga! men dom får du inte köpa för dom ska jag ha på min ^^
Ok=) vet inte om du förstod mitt inlägg kanske skrev det lite konstigt men köpte ju dessa på bilden ovan^ idag:P Men ja dom såg ju annars jäkligt feta ut ja=)
oj sorry! lästa lite snabbt ^^ men dom var riktigt grymma!