Drömbilen! Du gör ett riktigt vackert arbete! mycket avundsjuk må jag säga Tyckte jag läste att det här kommer ta tid för heltidsjobb famijeliv. Bilen rasade samman i en rasande fart måste jag säga
En fråga! Hur gick du tillväga när du gjorde dig av med underredsmassan? Lycka till i framtiden!
japp jag håller med. jo det är inte lätt att få tiden att räcka till. ännu värre i sept, när ja får ett barn till. det är ju allti lätt å riva isär men men får ja bara breddningen klar så åker nog det mesta ihop ganska fort.
Underredsmassan ja det var ett skitjobb. först så skrapade ja å använde stålborste på borrmaskin, men sen provade ja en stålborste till vinkelslip, då behövde ja inte ens skrapa. men då va de ganska kallt i verkstan, antar att det klener en massa om det är varmt.
roligt att någon breddar en subba nu har snart sätt allt annat wide body skit som går att uppbringa!! å tack för att du gör de i plåt å inte köpt en brocka för att blanda plast i
Nu har jag tillslut fått format en högerskärm, lite små justeringar kvar. får se när det blir tid över å lägga igen tanklock och handtag så jag kan nästa fast skärmen.