Jahapp nyss hem kommen från garaget! Blev en del dämpat idag,är typ klar... hann med och byta ett golv i en häst finka oxå...
Öppnade paketet idag å såg att mattan va annorlunda... men vem bryr sig om de
golvet i baksätet klart..
blivit några mattor nu
Lite 21mm2 kabel som ska dras i bilen. Kommer köra original generatorn till ett Optima yellow fram och dra plus från de batteriet till 2st 4kanals steg.
baljan
Fattas lite i baljan men de tar jag sen.
Inte så värst roliga kort men trots allt kort! Kommer roligare sen när bygget drar igång på allvar. I morrn så ska bilen i väg till en kompis som ska kolla bromsarna. Sen när det är klart ska den visas upp på BP sen ska det börja byggas. Får min alu roller i morrn så få se om jag ska åka och rolla dämp matta i morrn då. Har börjat bygga fästet till extra generatorn oxå,men jag glömde ju så klart fota det.
Jahapp..... Blev en sväng till garaget idag när jag kom hem! Har stoppat i ett Banner 95ah fram och dragit bak en 21mm2 ström till ena 4 kanals steget sen har jag modifierat ena luft hålet och satt en volt mätare där. även 50mm2 ladd kabel dragen bak. Har även rivit ur dörrsidorna igen å börjat på nytt bygge... Racer-Putte har ju tjatat så jävligt så jag fick väl lov å använda plast hinken jag köpte! Det är dock FÖRSTA gången jag håller på med nå sånt seriöst som å plasta och förmodligen sista oxå,VILKET JÄVLA KLADD å hålla på med... blä!!! Jaha här kommer nåt kort då,blir fler i morrn!
Banner på plats.. kommer som sagt köra detta på original generatorn sen dra en laddkabel från axtra generatorn bak till batteribanken.
50mm2 laddkabel till batteribanken bak dragen å klar
luftblås grejen borta å voltmätare monterad,drar kablarna till voltmätaren bak till batteribanken så man har koll på strömmen!
Första å sista gången jag håller på med sånt här jävla klet... ser klotigt ut men blir nog bra när det blir klart förhoppningsvis...
som sagt det blir nog bra när det är klart... ska spacklas å kläs å grejas åxå
nä nu fanns det inge mer kort... fler kommer i morrn!
förbannade jävla klet å hålla på med.... Hur som helst så är ena dörrsidan klar nu alla fall! vart helt okej för att vara första gången tycker jag.. Fullblods proffsen (racer-putte:D) skulle nog skratta högt åt mitt amatör pul men det duger åt mig. Jahapp det va meningen att generatorn skulle monteras i idag men orkaen fattades så det får bli en annan dag! lite bilder på det lilla som gjorts idag då!
Höger dörr påbörjad..
lim is the shit
Vänsterdörr sida innan den blir klädd
färdiga resultatet då... Inte så jävla tokigt för att vara första (och sista) gången väl? svarta dosan är elhiss atteraljen för den som undrar
annan vinkel
så ser dörren ut med 99:- koaxialerna monterade.
höger dörrsida under produktion!
Jahapp det var allt för idag... I morrn ska jag rolla ut dämp mattorna sen göra klart andra dörrsidan,dra lite kabel sen får vi se om jag hinner nå mera,så fall ska jag bygga batteri hållare i skuffen!