Var ett tag sen det var någon lite större Audi träff i Stockholms området...?! Så varför inte försöka ta tag i det då ooch fixa en bra träff där det finns bra med plats för en massa bilar
Tänkte någon gång då det börjar bli okej väder ute så man inte behöver stå och frysa.. då nu är som värst lixom. Men varför inte gadda ihop oss ett ´stort´ gäng och slå igenom detta?! Det tycker jag iaf!
Andera bilar är så klart välkomna de med men huvud "namnet" på denna träff är då så klart en Audi träff
Men hör av er så kan vi tsm lägga fram ett bra datum samt att kanske göra en lista på dem som kan och vill..?!
Tro mig det är på gång:) Jag håller på att pula ihop en just nu faktiskt! Bör vara info ute inom 1v! Men tänkt runt Maj ungefär! och lite mera än bara stå vid en mack o snacka skit!
Och Swenis! Du dök ju inte upp när jag styrde träff i höstas! Skämmigt;)
Tro mig det är på gång:) Jag håller på att pula ihop en just nu faktiskt! Bör vara info ute inom 1v! Men tänkt runt Maj ungefär! och lite mera än bara stå vid en mack o snacka skit!
Och Swenis! Du dök ju inte upp när jag styrde träff i höstas! Skämmigt;)
Haha joo då låter bra får dra ihopp någon fet träff framöver tsm!
Jaaa skämmigt var det men men den var ju på lackning så kändes lite bättre att få den klar tills denna träff då ist haha