2163
Sök

Fylla en pool!

Okejbratja
255 Inlägg
171 Inlägg
23 februari 2010
Trådstartare
Huu, det lät äckligt! smile Men är det inte med samma bilar så wink Undrar om Allsugning gör det?

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

4 005 Inlägg
23 februari 2010
1. Räddningsverk i många kommuner åker ut om du betalar (tydligen inte i ditt fall)
2. Kommunen kan hjälpa till om du betalar alternativt vägleda dig till rätt plats
3. Kolla gula sidorna och ring runt bland åkerierna.
4. Tanka själv, vad spelar det för roll om det tar 3 dagar?

Okejbratja
255 Inlägg
23 februari 2010
Fråga grannskapet om du får låna lite vatten bara wink

3 259 Inlägg
23 februari 2010
MissMotor skrev:
Fick precis tillbaka ett mail från brandkåren där dom säger att dom INTE fyller poolar! sad

Så då blir det väl att höra med kommunen kanske. Någon som vet namnet på nått företag som kör vatten (behöver ju inte vara i pool samanhang egentligen) ?

Ja det är klart att dom svarar om du mailar o frågar... Som jag skrev; Gå in på närmaste brandstation o prata med nån på golvet så kanske dom kan hjälpa dig efter jobbet för några hundralappar...

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

4 005 Inlägg
23 februari 2010
JonR skrev:
MissMotor skrev:
Fick precis tillbaka ett mail från brandkåren där dom säger att dom INTE fyller poolar! sad

Så då blir det väl att höra med kommunen kanske. Någon som vet namnet på nått företag som kör vatten (behöver ju inte vara i pool samanhang egentligen) ?

Ja det är klart att dom svarar om du mailar o frågar... Som jag skrev; Gå in på närmaste brandstation o prata med nån på golvet så kanske dom kan hjälpa dig efter jobbet för några hundralappar...

Håller med. Även öl i starkare former (många) går oftast bra. Tänk på att de kan klassas som myndighetsutövande tjänsteman bara. smile

3 259 Inlägg
24 februari 2010
linuslinje skrev:
JonR skrev:
MissMotor skrev:

Håller med. Även öl i starkare former (många) går oftast bra. Tänk på att de kan klassas som myndighetsutövande tjänsteman bara. smile

big_smilebig_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

956 Inlägg
24 februari 2010
MissMotor skrev:

Mycket lustigt. Här istan gör det sådant gratis har jag för mig. Eller så fick man betala en överkomlig summa(100-200kr).

Annars får du väl köpa dig en brandbil:D Har ungarna lite kul med och tuta på grannen.

GREASEMONKEY
822 Inlägg
24 februari 2010
Be till regnguden wink finns ju kulturer som tänker så xD
Men räddningstjänsten brukar nog bara fungera när du känner nån där.

Mvh S.Österdahl

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
25 februari 2010
Arcangelus skrev:
Jag vet, RING POOLIA!

Haha, dagens! wink

Rycketofta Racing
292 Inlägg
25 februari 2010
Vi fyllde våran från egen brun, tog ca 3 dagar. fick inga problem alls med tosk av vatten i brunnen, men det kan ju vara väldigt olika.

//Rycketofta Racing

2 600 Inlägg
25 februari 2010
du får fylla lite i omgångar så slipper du ta slut på allt vattnet tongue du får börja i god tid (;

gör som jag kör gubba racer=)

Sök