Hej jag heter Dennis och kallas "H3llBoy" på forum och sidor. Jag håller på att bygga på min Nissan 200sx s13. Den ska bli något emellan drifting bil och utställningsbil. Jag försöker hitta något mellanting mellan dom 2... Visa mer
Riktigt snyggt blir det, kul att se att du gör allt grundligt och noggrant ! Blir riktigt tjusigt med instrumentpanelen, när tror du att den är färdiglackad? Ska bli riktigt kul att se !
Riktigt snyggt blir det, kul att se att du gör allt grundligt och noggrant ! Blir riktigt tjusigt med instrumentpanelen, när tror du att den är färdiglackad? Ska bli riktigt kul att se !
Ska grunde den nu nåsta vecka för att se om jag missat något.. så slänger upp en bild under nästa vecka någon gång
Ska grunde den nu nåsta vecka för att se om jag missat något.. så slänger upp en bild under nästa vecka någon gång
Sorry för den sena uppdatingen 6/1 2012.. Varit upptagen med andra projektet.. "Familjeräcern"
Men har hunnit slipa klart ena hjulhuset nu.. Bara nästa sida kvar och lite slipning på svetsningen sen så är framändan klar..
Glömde lägga in bilden på när jag kvar klar med motorutrymmet har lagt på en slags skyddsfärg innan jag ska grunda så det inte rostar innan jag är klar =P Ska göra fästen te catchtank och lite annat smått och gott