Någon som har tips på vilka fälgar som skulle passa bra på en Golf IV vill även ha tips på nån vinge till den me om man ska köra på en R32 eller någon annan ?
Dock är de svåra att få tag i och därmed dyra. Men ger ett djävla skönt stuk, imo.
Dock helt fel bultmönster för en Mk4
Jag har en uppsättning 19" ASA Pirate till salu som satt på min Skoda som garanterat skulle passa din bil fint. Gå in och kolla på gamla bilar så ser du.
Dock är de svåra att få tag i och därmed dyra. Men ger ett djävla skönt stuk, imo.
Dock helt fel bultmönster för en Mk4
Jag har en uppsättning 19" ASA Pirate till salu som satt på min Skoda som garanterat skulle passa din bil fint. Gå in och kolla på gamla bilar så ser du.
Bultmönster är ju inte direkt svårt styra upp med adapters, helst inte när det är lika många bultar. Men det kostar ju flos det med.
Någon som har tips på vilka fälgar som skulle passa bra på en Golf IV vill även ha tips på nån vinge till den me om man ska köra på en R32 eller någon annan ?
tacksam för alla svar
/sumpis
EN grym golf IV, en snubbe på garaget som äger, men glömt vem...
Den här är fräck på alla möjliga sett, cleant stylad, ska köra på liknande stuk på min golf. Det är någon snubbe här på garaget som äger eller har ägt den, kommer ej ihåg namn...