Jäklar vilket jobb du lagt på bilen, blev riktigt läckert med saab fronten men varför skruva ditt nr.plåten? och varför ha S märke på densamma? stilrenare utan båda sakerna
Jäklar vilket jobb du lagt på bilen, blev riktigt läckert med saab fronten men varför skruva ditt nr.plåten? och varför ha S märke på densamma? stilrenare utan båda sakerna
Jag röstar på den grå färgen om du skall foliera
ang att jag skruvade plåten är att den satt inte bra med plast ramen och S:et satt där när jag fick den + att det är bra att ha när man åker utomlans (man kan få böter om man saknar S märke)
Finns andra sätt att fästa den och en ny kostar 80:-, bak kan du ju köra på S om du vill (snyggare med något temporärt om man skall utomlands) men inte alla som orkar/vill bry sig om den stackars plåten
Finns andra sätt att fästa den och en ny kostar 80:-, bak kan du ju köra på S om du vill (snyggare med något temporärt om man skall utomlands) men inte alla som orkar/vill bry sig om den stackars plåten
Håller med, kör med skylt utan eu-del fram och fäst den med dubbelhäftande tejp, så slipper du skruvarna. Kommer blir mer cleant och snyggt! Byta skyltar var det första jag gjorde efter att jag köpt bilen.