30 november 2010
Trådstartare
Som sagt: grattis främst till mickecorrado men även till er andra.
Nu över till något som är av stor vikt för denna tävlings leva eller icke leva!
Mitt intresse för att hålla i denna tävling har efter två år börjat falla med antalet bidrag som kommer in, alltså neråt! Intresset för tävlingen har inte varit som jag hoppades på att det skulle bli samtidigt som jag inte riktigt tycker att tävlingen har fyllt den funktion som jag hade velat att den gjorde. Vet inte riktigt hur ni andra har uppfattat det mer än att det är kul att det finns. Men för att en tävling ska finnas måste även intresset från arrangör, medtävlare och publik finnas och som vi sett vid flera omgångar i år har det varit tveksamt om det intresset har funnits hos mig och er.
Så nu är det stora frågan hur vi skall göra till nästa år? Jag har diskuterat med ett par andra för att höra efter om de var intresserade av att ta över det jag dragit igång och driva vidare där intresset funnits men inte tiden. Vilket ungefär kan beskrivas vara det samma för mig. Min tanke var då att lägga ner det hela och låta den som vill ta tag i det och försöka göra något bra av det.. ELLER som jag fick på förslag från den ena: att minska ner på antalet tävlingomgångar och inte ha det varje månad så att det inte blir så mycket jobb och kanske att fler har möjlighet att deltaga då. Frågan är bara om det är så, vad tror ni? Ska vi satsa vidare mot ett nytt koncept med färre omgångar eller lägga ner? Nu är det dags att hojta till om vad ni tycker och känner..