Hejsan jag undrar vilken ni skulle valt jag ska köra orginal med dom och det kommer vara min första bil båda har gått 16000 mil viggen har gubbar kört bara aeron vet jag inte! vad finns det för nackdelar med dom?
Så här är det, Viggen är en kommande klassiker, en viggen i fräscht skick kommer inte sjunka i pris, så länge den är omhändertagen och inte sönderskruvad så kommer viggen hålla sitt värde! Mvh/Mats
Så här är det, Viggen är en kommande klassiker, en viggen i fräscht skick kommer inte sjunka i pris, så länge den är omhändertagen och inte sönderskruvad så kommer viggen hålla sitt värde! Mvh/Mats
Jag hade bara tänkt tona rutor och byta fälgar och kanske byta fjädrar!
Jag själv lite sugen på någon av de här 2 bilarna innan jag köpte min 328 E36. För min del hade det inte spelat någon roll om det hade varit en Viggen eller Aero...bara bilen i sig skulle varit fin och det känts rätt i magen! Fast helst av allt skulle jag ju valt en Viggen såklart!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Skillnaderna är ju inte så hemskt stora. Lite inredning, större motor, kraftigare drivlina, 2,5" sportsystem mm mm. Men grejen är att när man sitter i en riktigt fräsch Viggen så känns det bara rätt Jag menar, finns det nått snyggare än en Monte carlo gul Viggen?
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
helt klart viggen om dom är i samma prisklass och skick
sen att bara gubbar kört den gör ju saken ännu bättre. och jag instämmer med alla andra som påpekat att 9-3 viggen är en kommande klassiker och kommer definitivt inte sjunka i värde utan snarare tvärtom ifall du sköter den och inte skruvar sönder den.
vilken av bilarna du än köper så var noga med att kolla upp serviceboken så allt är i sin ordning. kan kosta dig mycket pengar ifall det slarvats med skötseln.