17 augusti 2010
Trådstartare
Tyvärr har svetsaren dragit ut på tiden något så oerhört mycket men planerna är att jag ska hämta karossen nu på lördag då det ska vara fint i hela södra sverige enligt smhi. Vill inte riskera massa ytrost på bilen när jag ska frakta den hem ca 7 mil även ifall den är grundad. Tror inte jag har mer bilder att visa för tillfället. Men jag vet att många har frågat vad jag kommer köra med för motor. Antingen kommer det bli en b230fk/ft eller en saab 9000 2.3 T när jag ska regga bilen som ombygt fordon får inte orginaleffekten på motorn överstiga 205 hk i förhållande till den vikten jag har räknat på och så skulle en volvo turbo motor på 165 eller en saab turbo motor på 185 hk passa ypperligt!. Tack för mig och jag hoppas verkligen på en uppdate på lördag!
ps. är det någon som har erfarenhet av L.M.R`s kvalitet på jobb? Ska eventuellt låta dem bygga min bur i bilen och kanske till och med bakvagnsupphängningen.
Over and out!
Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..