Godkväll alla bilkåta där ute. Nu har jag lagt ner några timmar i mitt andra hem och monterat mina skärmbreddare bak
wihoo. Fick mail från Ralloy.co.uk och har betalat mina grejer som jag hoppas kommer så fort som möjligt. Vill hemskt gärna få bilen grundad.
Håll till godo för här kommer lite pictures
Kittar den vikta kanten på skärmbreddarna. Ska man vara noga så ska man. Breddarna är i alu men då slipper man problem med massa otäck skit som fastnar där imellan
Här är jag färdig med vänster bakbreddare
Lagt på karosserikitt ytterst i hjulhuset där det var svetsat för att få en tät skarv. Lite grundfärg på detta och vit boddy på det så blir det nog rent och snyggt
Vänster breddare på plats!
Duglig passform enligt mig
Ja vad ska man säga? Otroligt fin passform för att vara eftermaknads grejer
Brett och fint
Ny inköpta Gerdmans skåpet med 72 lådor
Mumma att lägga massa saker i Nypris på ca 5000kr om jag inte minns helt fel. Och bilen ville vara med lite på ett hörn också.
En liten bild på bruksbilen också! Saab 9-3 ss vector 45mm sänkning runt om och 19" dezent F fälgar. Mycket nöjd.
Detta var dagens arbete! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu innan mina grejer kommer. Får väl ta och spackla lite.
Någon som är händig med att få dit en 4-link upphängning på bilen? Finns färdiga kitt med boxar, fjädertorn och panhardstag men det ska mätas och justeras in riktigt vilket jag känner att jag inte har rätt kunskaper till. Något tips?
Over and out!