Volvo turbo är absolut inget krav, så länge man åker Volvo är man välkommen att ställa ut sin bil och ha chans att vinna fina priser, både med hjälp av bilen och utställningsbiljetten!
Besökare går in gratis!
hur mycket kostar utställningsbilljetterna iår? mvh
Medlemar i TPC - 50:- icke medlem i TPC - 100:- som svar på din fråga...
Volvo turbo är absolut inget krav, så länge man åker Volvo är man välkommen att ställa ut sin bil och ha chans att vinna fina priser, både med hjälp av bilen och utställningsbiljetten!
Besökare går in gratis!
hur mycket kostar utställningsbilljetterna iår? mvh
Medlemar i TPC - 50:- icke medlem i TPC - 100:- som svar på din fråga...
/Jocke
okej tack för ditt svar. hihi synd att man inte har turbo
Måste säga att förra årets volvo träff i vvik, va den bästa träffen jag var på övhtaget förra året tyvärr så har man ju ingen turbo volvo i år så är ju lite surt
Oj!! Bästa träffen på året!!?? Då har vi mycket att leva upp till, och förhoppningsvis se till att den åter blir en höjdpunkt för året!!!
Du va` väl på fler träffar än Västerviksträffen, hoppas jag!??
Varför finns det inga bilder ifrån Västerviksträffen 2009 på eran hemsida?
Mvh/Tobias
undrar samma vore ju kul o se
Ja, det va´en bra fråga!! Jag vet inte varför det inte ligger några från 2009, men jag letade reda på några på TPC-forumet som ni får nöja er med så länge..... http://forum.turboperformanceclub.nu/vi … %C3%A4ffen
Delta på Västerviksträffen den 24 juli o ha chans att vinna inträdesbiljetter till sommarens sista stora träffar, fina priser från våra sammarbets- partners och presentkort från våra sponsorer, bl a från följande företag:
Måste säga att förra årets volvo träff i vvik, va den bästa träffen jag var på övhtaget förra året tyvärr så har man ju ingen turbo volvo i år så är ju lite surt
Oj!! Bästa träffen på året!!?? Då har vi mycket att leva upp till, och förhoppningsvis se till att den åter blir en höjdpunkt för året!!!
Jo då jag var på en hel del träffar förra året ! men ska man säga utställnings/stillastående träff så är denna helt klart bäst!!
grillen med billiga hamburgare gör det ju bara värt att åka! sen även att man inte kanske vinner några priser på röstningen, så har man ju stora möjligheter att vinna andra saker på entrebiljetten och fina gratis produkter var ju cider förra året o ha kvar svampar o tvättmedel också man fick,
sånt uppskattas mycke, väldigt mycke ingen åker ju hem lottlös om man säger så.
Jo då jag var på en hel del träffar förra året ! men ska man säga utställnings/stillastående träff så är denna helt klart bäst!!
grillen med billiga hamburgare gör det ju bara värt att åka! sen även att man inte kanske vinner några priser på röstningen, så har man ju stora möjligheter att vinna andra saker på entrebiljetten och fina gratis produkter var ju cider förra året o ha kvar svampar o tvättmedel också man fick,
sånt uppskattas mycke, väldigt mycke ingen åker ju hem lottlös om man säger så.
Även turbolösa bilar får ställa ut så klart du ska ställa ut även i år