vart sitter grundlägesgivaren? måste bara få tag på en styrbox innan ja kan utesluta nånting. har ingen skal runt min styrbox, därför kan ja inte upge nummret.
nu har jag bytit grundlägesgivaren och provat jorda om den men händer inget och va på volvo o fråga dom sa att jag skulle byta alla dom sakerna som e bytta redan så nu e jag helt nollad vad fan kan de va ????? HJÄLP
Kolla reläerna som sitter ovanpå fläkten precis vid slangen från ICn(till ICn om du kör med rör över motorn) Pappas T-5R ville inte starta, den fick varken soppa eller gnista. Felet var ärj i kontaktstycket till de ena reläet där..
ja jag satte dit ett nytt relä den som sitter på förarsidan om ic röret och det andra har kompisen haft i sin bil och de e ju till fläckten bara vad jag vet
jag är ganska dåligt på skruva men hade liknande fel på min 240 med stift som var ca 1-2 månader gamla men de var dåliga endå fast de såg bra ut:) testa byta
jag är ganska dåligt på skruva men hade liknande fel på min 240 med stift som var ca 1-2 månader gamla men de var dåliga endå fast de såg bra ut:) testa byta
det har jag redan gjort tog från en annan 850 som används dagligen men ingen skillnad
nu har jag vart ute och skulle kolla felkoder men när jag satte i kontakten i a6 för tändning men det vill inte visa en enda kod blinka inte en enda gång vad kan va felet då ??