Lördagen den 10 Juli 2010 kl. 14:00 drar vi igång på Färila flygfält!
Vi kör 402m med 200 meter betong i starten. Tidtagningen kommer från SMK Söderhamn och är en Timetree tidtagning med allt som behövs; 60 fot, 201m tid/fart samt 402m tid/fart. Det är inte en tävling, utan ett tidkortsevenemang där man kör för sin personliga bästa tid.
Vi är medlemmar i Svenska bilsportsförbundet och SVEMO så både bilar och MC är väkomna. Breakout för bilar är 7.50 och MC 7.50.
Har ni några frågor maila oss på info@drcljusdal.se eller fråga här i tråden. Alla är hjärtligt välkommna!
Tänkte på det... på anmälan där, skulle det inte finnas en rad för sitt licensnummer som man kan fylla i om man nu har det? För på hemsidan står att läsa: "Licens kommer lösas på plats för samtliga förare efter en genomgång som sker före tävling. Mer information kommer snart." Alltså har man redan licens behöver man ju inte lösa en...eller hur har ni tänkt?
Hoppas det kommer upp på hemsidan vilka som är anmälda, kul att se vilka som vågar sig upp o köra lite. Tänkte ev anmäla mig åxå.
(vi kommer med o "funktionärar" hos er åxå var det tänkt, eller jocke iaf...jag ska köra!)
Tänkte på det... på anmälan där, skulle det inte finnas en rad för sitt licensnummer som man kan fylla i om man nu har det? För på hemsidan står att läsa: "Licens kommer lösas på plats för samtliga förare efter en genomgång som sker före tävling. Mer information kommer snart." Alltså har man redan licens behöver man ju inte lösa en...eller hur har ni tänkt?
Hoppas det kommer upp på hemsidan vilka som är anmälda, kul att se vilka som vågar sig upp o köra lite. Tänkte ev anmäla mig åxå.
(vi kommer med o "funktionärar" hos er åxå var det tänkt, eller jocke iaf...jag ska köra!)
ahh de ska jag kolla på självklart gäller licensen som ni redan har. Gött att ni kommer och hjälper till! Vi ska försöka få upp en lista ganska snart med alla anmälda på hemsidan
Har ni tappat bort mig i anmälningen???? Fanns iaf inte med på föranmälningarna....(men har fått 2 svar från er i mailen) //marie "flisa"
Dom som finns på hemsidan är dom som har betalat å allt är klart, ananrs hade listan varit betydligt längre Men har du betalat så hör av dig till mig så får jag kolla upp det. Eller maila på info@drcljusdal.se