Hej! har tänkt länge på att skaffa en billyft till mitt garage, har funderat på en låglyft av typ saxlyft(den blåa på bilden) en sån där som inte lyfter mer än nån meter då jag inte har nån takhöjd att tala om men idag snubblade jag över denna skapelse(den gula på bilden), verkar ju rättså användbar och går ju även lätt att flytta på då den inte behövs då den enbart väger 160kg! Är det nån här som har använt en sån här? Är den oduglig eller är den ett väldigt bra alternativ till en lågsaxlyft?
Tycker den gula ser livsfarlig ut Tänk om man ska bonka o slå dra o slita trycka lite här o där så vipps har man en taksänkt kärra istället Nja Den blåa röstar jag mer på då ja ändå inte har erfarenhet av någon av dom
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Ja den gula ser livsfarlig ut, man ska ju aldrig lita på en domkraft, så hur ska man kunna palla upp bilen stadigt på det där viset?.. nej den blåa röstar jag på
Hehe ja jag antog att det skulle finnas nån låsanordning på den gula där, annars kan det ju vara lite riskabelt! Men den från verktygsboden är ju ett jäkligt bra alternativ! Dom kostar ju dock en bra slant dom där saxlyftarna, man vill ju inte köpa den billigaste som finns heller.. 20.000kr är ju ändå mycket pengar för en vanlig hemmameckare!
jag hade ju köpt sax lyften den gula e ju en dödsfälla den röda från verktygsboden verkar ju inte så rolig om man måste ha en borrmaskin som verktyg att lyft me e ju bättre me tryckluft