Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
BAAAAH vill ha faktorn öka nu fast shit va de lirar me bara en
Det lirar rätt så fett med 2st med kan jag lova. Har räknat lite nu och ska klossa lådan så jag får bort ca 5L så får jag en avstämning på 46Hz och 25L lådvolym.
Det lirar rätt så fett med 2st med kan jag lova. Har räknat lite nu och ska klossa lådan så jag får bort ca 5L så får jag en avstämning på 46Hz och 25L lådvolym.
nu äru på rätt spår de kommer lira det
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
nu äru på rätt spår de kommer lira det
Ja jag hoppas på det. Ska prova min fula SPL låda på 43L å en 6" aero nåt tag å bara för kul.
finns ingen tid att vänta måste juh vetas hur ni tänker er så jag vet hur jag ska göra för att spela högre..
Du får inte spela högre så vi tar det lugnt. HAHAHHA!
det är juh faktist lite halv taskigt det dära..
blir samma steg för mig som ni tänkte köra med.. och lika många..
Låter fint det! Näe då projekttråd kommer upp när jag får lite mer tid över. Tänkte Stahl ska få skriva några rader också så det blir några ord från oss båda.
Vi har inte kommit så långt heller. Har börjat lite med låda nu bara. Blir väl lite till helgen också vad jag vet. Kanske blir att det kommer upp en projekttråd då.