Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Kunna inte hålla mig så det blev lite putsning av donuten ikväll!
Fick även lådan våtslipad med 1000 papper!
Baren får agera snickarbod!
Våtslipning av låda!
Blev något lenare yta än innan.
Dags för andra lagret spackel nu!
Verkar rätt så okej med alla rundningar!
Blir väl att lägga på andra lagret spackel imorn innan jobbet så får det torka till tisdag eller nåt. Hoppas det inte blir för kallt bara för då får jag gott vänta!
Kunde ju satt tratten på utsidan av lådan och rundat av mera på insidan, gjorde så på min låda jag hade i saaben. Blev typ samma som den donuten du har på yttre tratten nu. Men det ser oavsett bra ut detta med :-)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Kunde ju satt tratten på utsidan av lådan och rundat av mera på insidan, gjorde så på min låda jag hade i saaben. Blev typ samma som den donuten du har på yttre tratten nu. Men det ser oavsett bra ut detta med :-)
Jag satt faktiskt med baffeln i knät i natt å funderade och jag bestämde mig för att såga ut en ny baffel på jobbet i 44mm MDF istället för den nuvarande 20mm laminerad spånplatta. Tyckte det känder bättre med lite mer material att putsa i.
Då får man ju också se hur mycket/lite det gör på mätaren!
Jag satt faktiskt med baffeln i knät i natt å funderade och jag bestämde mig för att såga ut en ny baffel på jobbet i 44mm MDF istället för den nuvarande 20mm laminerad spånplatta. Tyckte det känder bättre med lite mer material att putsa i.
Då får man ju också se hur mycket/lite det gör på mätaren!
Jag testade aldrig att ha det så som du så jag vet inte om det gör nån skillnad egentligen eller det bara är huvet som tänker att det borde göra det Nya basarna såg goa ut.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Jag testade aldrig att ha det så som du så jag vet inte om det gör nån skillnad egentligen eller det bara är huvet som tänker att det borde göra det Nya basarna såg goa ut.
Då får vi ju veta det snart då! Hoppas det går åt rätt håll!
Ja dom är riktigt feta och spelar gött också! Lite synd man är taskig på dom å kör med höga avstämningar och små lådor. Är rätt sugen på att bygga en stor låda å testa lite tunggung bara för nöjets skull!