Vitamin skrev:Loggade precis in på min sida på skatteverket och kan se hur mkt pengar jag får tillbakaJag gick ur kyrkan hösten 2008, men ändå så står det att jag betalt Kyrkoavgift på över 4000kr! Hur är det möjligt?Antar att det är min arbetsgivare som betalt in det. Men ska inte skatteverket betala tillbaka detta till mig då?
coffe.dk skrev:Vitamin skrev:Loggade precis in på min sida på skatteverket och kan se hur mkt pengar jag får tillbakaJag gick ur kyrkan hösten 2008, men ändå så står det att jag betalt Kyrkoavgift på över 4000kr! Hur är det möjligt?Antar att det är min arbetsgivare som betalt in det. Men ska inte skatteverket betala tillbaka detta till mig då?Det beror på när du gick ur? Man måste gå ur senast den sista oktober för att inte betala för kommande år.
Vitamin skrev:coffe.dk skrev:Vitamin skrev:Loggade precis in på min sida på skatteverket och kan se hur mkt pengar jag får tillbakaJag gick ur kyrkan hösten 2008, men ändå så står det att jag betalt Kyrkoavgift på över 4000kr! Hur är det möjligt?Antar att det är min arbetsgivare som betalt in det. Men ska inte skatteverket betala tillbaka detta till mig då?Det beror på när du gick ur? Man måste gå ur senast den sista oktober för att inte betala för kommande år.Jag gick ur september 2008
Baebis skrev:Verkar vara ner nu dock. Jag kan iallafall inte logga in med e-leg..