4306
Sök

Audi a4 1,8t mindre projekt! Såld!

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
27 maj 2010
Bull Shit Racing wink ök namn i stockholm

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

229 Inlägg
27 maj 2010
psyco skrev:
Presis samma ställe som jag kopla vilken vacumslang som hälst som går till insuget, denna på bild absolut lättast. Är dock lite pill att få in deni cupen presis bakom finns en svart gummi genomföring man klipper toppen på dra in den där sedan tog jag den genom hålet som går ner till säkerhets dosan från styrenheten (svarta dosan högra hörnet på bilden). då får du ner den ovanför pedal stället. så kan man dra dit man behagar smile

Tackar för tipset big_smile

förresten bsr har ju en billigare variant av mätare och då ingår mätarhus och allt, medans den med multicolour får man köpa till ett mätarhus, vet ej vilket av dom man ska ta isf.

2 405 Inlägg
27 maj 2010
tips till den med diskretare och ruggit mycke snyggare köp blackspoke smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
psyco skrev:
tips till den med diskretare och ruggit mycke snyggare köp blackspoke smile

Ni får lägga upp bilder här när ni har kopplat in det big_smile

229 Inlägg
27 maj 2010
tjenare,,

behöver hjälp med en sak,,, vet ni vad denna lilla grejen gör för något?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/77552/938919_zjhk5j.jpg
va har den inringade grejen för funktion?

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
tjenare,,

http://www1.garaget.org/gallery/archive/77552/938919_zjhk5j.jpg

Ingen aning, ska fråga en kille om han vet smile. Är det något problem eller var du bara nyfiken vad den är till för? big_smile

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
tjenare,,

Ingen aning, ska fråga en kille om han vet smile. Är det något problem eller var du bara nyfiken vad den är till för? big_smile

den tickar och har sig, och ibland så tickar den så jäkla snabbt..

är lite orolig att det är något fel på den eller något..

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
tjenare,,

Hm okej, den där lilla "svarta kuben" som kabeln går in i? en sån kan nog inte vara så dyr på skroten i såna fall smile

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:

Hm okej, den där lilla "svarta kuben" som kabeln går in i? en sån kan nog inte vara så dyr på skroten i såna fall smile

det är möjligt, hade vart kul och veta vad det är för något,,

du har en sån också antar jag?  vet du hur din låter? eller om den överhuvudtaget låter..

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:

du har en sån också antar jag?  vet du hur din låter? eller om den överhuvudtaget låter..

Japp jag har en sådan, minns att den var i vägen när jag skulle montera dit luftfiltret big_smile, kan kolla imorgon om jag kommer ihåg det om den låter något smile

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Såg btw att du sålde lite audi delar, t ex stänkskydd, nu vart jag väldigt sugen på att plocka bort mina stänkskydd fram, eller vad säger ni? smile

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:

Japp jag har en sådan, minns att den var i vägen när jag skulle montera dit luftfiltret big_smile, kan kolla imorgon om jag kommer ihåg det om den låter något smile

Aa kolla de smile vore schysst, om den inte låter så får jag kanske byta min hehe

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Såg btw att du sålde lite audi delar, t ex stänkskydd, nu vart jag väldigt sugen på att plocka bort mina stänkskydd fram, eller vad säger ni? smile

hehe..

har du kjolpaket eller du ska bara ta bort dom för att de ska se mindre "gubbigt" ut?

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:

hehe..

har du kjolpaket eller du ska bara ta bort dom för att de ska se mindre "gubbigt" ut?

Kjolar är för tjejer wink närå big_smile har inget kjolpaket smile är väl bara för att det ska se mindre "gubbigt" ut i så fall smile.

Btw kopiera din bild som du vill ha svar på vad det var, sen frågar du Mäki här på garaget.org, han vet säkert vad det är, jag har frågat han ganska mycket hon har fått fina och bra svar smile

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:

hehe..

Kjolar är för tjejer wink närå big_smile har inget kjolpaket smile är väl bara för att det ska se mindre "gubbigt" ut i så fall smile.

Btw kopiera din bild som du vill ha svar på vad det var, sen frågar du Mäki här på garaget.org, han vet säkert vad det är, jag har frågat han ganska mycket hon har fått fina och bra svar smile

Okej tackar tackar big_smile ska fråga Mäki wink

de kommer bli mycket snyggare utan stänkskydden,, har sett en del original audis utan stänkskydden, blir mycket snyggare big_smile

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:

hehe..

de kommer bli mycket snyggare utan stänkskydden,, har sett en del original audis utan stänkskydden, blir mycket snyggare big_smile

Lugnt big_smile han har haft väldigt fina a4:or smile

Okej ;D får ta bort dom jag har fram också då smile, måste ta mig tid någon helg att börja slipa balken och lacka om den också sad

229 Inlägg
27 maj 2010
Stridsanka skrev:
Porsche_power skrev:
Stridsanka skrev:

Lugnt big_smile han har haft väldigt fina a4:or smile

Okej ;D får ta bort dom jag har fram också då smile, måste ta mig tid någon helg att börja slipa balken och lacka om den också sad

jasså?

själv är jag inne på att plocka bort dom svarta dörrlisterna, men jag vet inte om det blir så snyggt, har plockat bort dom längst fram och det blev fula hål,, vet inte om det blir på samma sätt med listerna som sitter på dörrarna sad blir snyggare utan listerna, men jag har inte ork till att lägga igen en massa hål..

om det blir några hål.

190 Inlägg
27 maj 2010
Men det är väl klart att "stänkisarna" ska vara kvar! Sleeper! big_smile

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

409 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Tha_Zack skrev:
Men det är väl klart att "stänkisarna" ska vara kvar! Sleeper! big_smile

Hahah, ja här ute på landet skulle det behövas ibland big_smile

2 405 Inlägg
28 maj 2010
Ta inte bort listerna om du inte kan svetsa igen de själv sen, och om du inte ska lacka bilen. Gjorde de när ja och fredde byggde saaben (´kolla mitt galleri på oranga saaben) ganska lätt att göra men mycket jobb och en jävla massa slipande för att inte få de ojämt.

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök