3529
Sök

Vilka släcker kl 20.30?

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
inte jag iaf wink

Girls go fast
893 Inlägg
27 mars 2010
Inte jag heller. :p

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

fotointresserad
2 307 Inlägg
27 mars 2010
Njaa.. Övervägde om man skulle ha gått ner på stan och kikat allt ståhej som är där kring det här men tror jag blir kvar hemma framför datorn. Sen går ju faktiskt andra delen av Män som hatar kvinnor på tv ikväll också tongue

2 337 Inlägg
27 mars 2010
Inte en chans.

Musiker
472 Inlägg
27 mars 2010
Klimathysterin = FOLKMORD

I ren protest tänker jag TÄNDA ALLT JAG HAR!!!

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

3 714 Inlägg
27 mars 2010
hehe jag är nog inte ens hemma men tror nog datorn + diverse lampor kommer va igång så jag bryr mig inte

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Saabifierad
2 031 Inlägg
27 mars 2010
Knappast lol men någon som är lite märkligt, läste i dagens DN om denna "earthhour", där skriver dom att detta är ett återkommande evenemang som startades år 2007, enda problemet är att den enda gången jag kommer ihåg detta var i November förra året när alla skulle "hjälpa" politikerna att ta dom "svåra" besluten på Köpenhamnsmötet i December. Så är det någon med bättre minne än vad jag har som varit med om detta tidigare?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Musiker
472 Inlägg
27 mars 2010
Vad jag kommer ihåg från Köpenhamnsmötet är att världens fattiga länder som står för mindre än 10% av utsläppen i protest tågade ut eftersom de inte skulle tillåtas komma upp i samma utsläppsnivåer som den "rika" delen av världen...
Kolonialpolitik i ett nötskal med andra ord...

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

2 182 Inlägg
27 mars 2010
Kommer inte släcka, blir ju mörkt å läskigt :o

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
27 mars 2010
Jag skall iaf dricka öl och lyssna på .... Dropkick_Murphys-The_Meanest_Of_Times 14-dropkick_murphys-johnny_i_hardly_knew_ya=)

Jag pissar på det jävla idiot jippot, vilket jävla trams

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 mars 2010
Kom ihåg alla i trafiken, endast parkeringsljus ikväll! tongue

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (27 mars 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Kom ihåg alla i trafiken, endast parkeringsljus ikväll! tongue

Mvh Tommy

nä helsläckt tongue.
står på jobbet jag med hela verkstaden på 2st stora hallar, allt lyser här iaf big_smile

375 Inlägg
27 mars 2010
Jag släcker inte heller. Tycker hela grejen är så förbannat barnslig. Det finns miljoner utan el, ge dom el i stället.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
27 mars 2010
noop

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

4 554 Inlägg
27 mars 2010
haha inte en enda tongue å inte ja heller:D

1 079 Inlägg
27 mars 2010
ja just ja, nej det var tänt överallt, satt i telefonen och tittade ut och allt var svart och nån ljuslykteballong flög runt, hehe missade alltihopa, men hade inte släckt ändå tror inte på det där iaf.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Fisketokig
2 997 Inlägg
27 mars 2010
I helvete heller...

Här vrider man fram klockan en timme istället och släcker således lyset en timme tidigare varje natt fram t.o.m sista oktober...

Vi äter överlag för mycket och förbrukar onödigt mycket livsmedel. Ska hela världen svälta nästa helg också?

Hade man kommit ihåg det skulle man passa på att elda ett fat spillolja ikväll tongue

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
I helvete heller...

Här vrider man fram klockan en timme istället och släcker således lyset en timme tidigare varje natt fram t.o.m sista oktober...

Vi äter överlag för mycket och förbrukar onödigt mycket livsmedel. Ska hela världen svälta nästa helg också?

Hade man kommit ihåg det skulle man passa på att elda ett fat spillolja ikväll tongue

nästa helg blir de mycke flöt mat för då är det ju elmia big_smile haha

Allmänt envis
12 512 Inlägg
27 mars 2010
Släckte inga lampor heller, visst tycker jag det är onödigt att använda resurser i onödan. Men att gynna något jippo påkommet av samma grupp av måndagsex. som gett oss Asfaltsindianer och Greenpeace känns inte speciellt smart...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Makaronborrare
993 Inlägg
27 mars 2010
Nej. Jag tappade upp ett varmt bad i stället tongue
Dessutom hade vi mer än 2 timmars ofrivillig nedsläckning av all elektricitet på eftermiddagen då vi hade strömavbrott

Sök