jag hade skippat de där steget och kört på ett riktigt steg..
t.ex. spl dynamics -1200 eller -2400 monostegen deras.. eller ett dls a6. då får du kontroll och kraft till de du behöver.. bättre att satsa på kvalite och vara nöjd än att kasta pengar på skit..
jag kan ju säga så här att jag har alltid kört på slutsteg som jag aldrig har hört talat om.. O dom har funkat bra.. Så jag gör på det igen.. Sen får vi se vad jag kör på.. i framtiden
Nä Jag lånade ut steget till en kompis.. och det hände något med steget. så jag fick tillbaka den o kopplade in den i min andra bil så började det brinna vetifan hur men det det knastrade o började brinna..
Nä Jag lånade ut steget till en kompis.. och det hände något med steget. så jag fick tillbaka den o kopplade in den i min andra bil så började det brinna vetifan hur men det det knastrade o började brinna..
Om din kompis hade för dåligt med ström så kan såna saker göra att steget går sönder, en möjlig orsak iaf. För klen strömförsörjning kan knäcka alla steg, även ifall de har diverse olika skydd.
Nä Jag lånade ut steget till en kompis.. och det hände något med steget. så jag fick tillbaka den o kopplade in den i min andra bil så började det brinna vetifan hur men det det knastrade o började brinna..
Om din kompis hade för dåligt med ström så kan såna saker göra att steget går sönder, en möjlig orsak iaf. För klen strömförsörjning kan knäcka alla steg, även ifall de har diverse olika skydd.