3466
Sök

Funderingar på att rolla min '72 Dart Swinger mattgrå?

876 Inlägg
31 mars 2010
Sebbe_ skrev:
Hedning skrev:
Sebbe_ skrev:

Jo men är inte ute efter "outlaw" stuk, utan tycker mer att en riktigt snyggt rollad bil blir lite mer åt pro-touring hållet tongue Speciellt tillsammans med krom fälgarna jag får hem från usa i maj! wink Men ifall det är nån som har gjort samma som jag planerar, så skulle jag vara tacksam för lite bilder åså! smile

Att du rollar den ger den inte ett snyggt matt pro touring stuk, du kan ju lite på mig när jag säger att den där chevellen troligen inte var rollad.

Den kanske inte är rollad, men har inte sagt det heller. Däremot har jag sett bilder på folk som rollat sina bilar som ibland sett bättre ut än den jag länkade. Ta en titt på det här forumet t.ex http://rolledon.forummotion.com

Sa inte heller att det skulle bli fullt pro-touring stuk på det men åt det hållet, enligt mig. Du tycker tydligen inte så men nu är jag inte ute efter vad du tycker tongue

Är ute efter att få lite annorlunda stuk + slippa spendera massa pengar på att lämna in den.

Sååååå nu undrar jag om nån har gjort en seriösare rollning av sin bil med lite bilder kanske? smile + vad ni gjort för underarbete osv!

Duger inte min bild ? hehe

109 Inlägg
31 mars 2010
Trådstartare
Haha jojo var lite upptagen med att skriva det sista bara ;D Jo men det är motorhuven du rollat va? Såg ut att vara bra gjort iaf! Hade dock velat se mer färger än mattsvart!

876 Inlägg
31 mars 2010
Sebbe_ skrev:
Haha jojo var lite upptagen med att skriva det sista bara ;D Jo men det är motorhuven du rollat va? Såg ut att vara bra gjort iaf! Hade dock velat se mer färger än mattsvart!

haha var det så bra gjort att du inte ens märkte det huven är sprayburks lackad och bil är rollad dvs all grön färg du ser är lagd med roller

hare gött.

876 Inlägg
31 mars 2010
volvoperfomanceclub skrev:
Sebbe_ skrev:

haha var det så bra gjort att du inte ens märkte det huven är sprayburks lackad och bil är rollad dvs all grön färg du ser är lagd med roller

hare gött.

Hallå

109 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
Jaså ;D såg ut som ett bra jobb! Hur många lager rollade du på?

2 Inlägg
17 januari 2015
Rayya skrev:
tykcer din ide låter kanon lägger man ner tid och är noga så går det få bra kvalite även om det är rollat bifogar en bild på min gamla bil som är rollad mvh rayya

http://www1.garaget.org/gallery/archive/74564/888223_1vhad7.jpg

Vart köpte du färgen?  Den gröna alltså? Mvh

Sök