Jag sålde min vw 1600 variant som var i ganska bra skick för 7 år sen och ångrade mej redan när dom körde hem mej ( jag va o lev bilen ) men då var det ju försent o nu såg jag en riktigt fin varre från finland här på garaget så blev ju abstinensen ännu större o ibland saknar jag ju cadillacen också som var i mycket fint skick inte en repa eller stenskott men det var ju en så bra affär så den ångrar man ju inte på samma sätt . Så har ni några bilar som ni ångrar att ni sålt
Nog finns det bilar som man ångar att man har sålt. Det är lätt att vara efterklok. Men sålt är sålt. Det är bara att köpa något annat. Bästa affären är nog att köpa en vettig bil och sedan aldrig sälja den.
Säg vad ni vill nu men jag saknar min första bil en volvo 745 från 88. Det va fan den bästa bilen jag ägt.. Den bara gick och gick behövde aldrig göra nått med den... Och så hade jag så J*vla roligt med den
Säg vad ni vill nu men jag saknar min första bil en volvo 745 från 88. Det va fan den bästa bilen jag ägt.. Den bara gick och gick behövde aldrig göra nått med den... Och så hade jag så J*vla roligt med den
mmjo jag ångrar allt att jag sålde den gamle Omegan ibland, dock hade jag inte orken att byta motorn som var kass så jag sålde den istället och lät någon annan göra jobbet Efter det har den bytt ägare ett par gånger... Tyvärr tog ägaren efter mig väck allt speciellt och det som var av värde och sålde den i princip som en originalomega med lite kjolar på.. Fick dock rätt bra betalt för den så egentligen ångrar jag ingenting men det jag saknar är att ha något lite mer extremt och bakhjulsdrivet
mmjo jag ångrar allt att jag sålde den gamle Omegan ibland, dock hade jag inte orken att byta motorn som var kass så jag sålde den istället, sedan har den bytt ägare ett par gånger... Tyvärr tog ägaren efter mig väck allt speciellt och det som var av värde och sålde den i princip som en originalomega med lite kjolar på.. Fick dock rätt bra betalt för den så egentligen ångrar jag ingenting men det jag saknar är att ha något lite mer extremt och bakhjulsdrivet
Den här saknar jag ganska ofta, ägs nu utav Emilj90 här på Garaget. Otroligt härlig bil att glida runt i, bara känslan avatt man gled runt med en v12a var hur skön som helst
jo men då har man ju inget val,, och kan inte ångra det tyvärr,,
själv Ångrar jag att jag sålde min sierra cosworth, dels för att jag trivdes så bra med den å den gick fint dels så vart den förstörd, de lackade den orange, monterade på fel kjolar, fel sidoblinkers, samt bytte inr, den var för övrigt svensksåld så den hade recaro med elvärme,,, ett tag funderade jag på att köpa tillbaka den,, men när jag såg den live,, nä aldrig den igen,, då köper jag hällre en annan,,