Sammanlagt så har min bil tuggat upp 3 soppapumpar, dom har blivit överhettade och har inte fått tillräckligt med soppa.. Har ingen matarpump till tanken, så dom har fått sugit soppa från tanken, å de har dom inte orkat med ^^ Trodde först att det var bränsletrycksregulator, men så var de ju inte
Hittat sänkningssats för 1000:- så funderar på att beställa det ^^ Men har märkt att de har sina fördelar med en hög bil på vintern! haha! Å så fort de finns plats i garaget så ska jag tona baklyktorna å fixa högtalarna
Nästa vecka kommer det hem en original BOSH bränslepump från tyskland! Då min kära bil dumpar den fjärde pumpen ^^ Men nu man varför det har gått åt så många pumpar!
Teorin ja hade förut om att pumparna inte orkade suga soppa från tanken stämde inte riktigt... Vid anslutningen så suger de in luft! De är lite fel anslutning ändå med feltemas pumpar tydligen..
Har ju äntligen fått pumpen från Tyskland! Men då har dom jävlarna skickat fel pump! Så vi åkte till biltema idag å bytte in den gamla trasiga pumpen, å nu ska ja skicka ett mail till firman å fråga om dom kan skicka rätt pump denna gång! SUCK!
Tack! Jaa, något! Man tycker ju att dom kan ha lite bättre koll, men men Bilen rullar nu igen, det var ju de som var huvudsaken! Ska titta på ett par andra fälgar idag, så vi får hoppas att dom är i fint skick!