4493
Sök

Kenwood DPX503UY hjälp med inställningar.

2 035 Inlägg
2 april 2010
TRIBBE: du skulle nog bli nöjd om du la pengarna på ett fint steg plus ett bra 6.5" kit som du sen tidskompar och ställer delningen på.  du kan nog också göra det lätt för dig genom att sätta steget framme, beroende på storleken på steget.

Biljudsveteran sen 1984!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
2 april 2010
Trådstartare
Ingen av er som ska till elmia imorgon? Möjligt vis åka karavanen från mantorp? Tänkte att någon kanske vill kolla om han/hon fattade sig på min stereo?

55 Inlägg
2 april 2010
Lånar tråden lite om det inte gör något.
Har en lika dan huvudenhet som Tribbe.
hittar inte alla de "sub apps" som finns med i manualen, tex finns inte Xover eller vad den nu hette. någon som vet vad  man kan göra för att få ut mer bas?

mvh S

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Xover finns bredvid den där "dta" eller vad den heter... längst till höger i den menyn iaf..

2 035 Inlägg
3 april 2010
I början kanske det är svårt att hitta allt men man kommer underfund med det efter nån dag eller så.

x-over måste du ju hitta annars låter det nog inte så bra. på min har jag x-over på sound-setup-x-over. har jag för mig iallafall. Sen tidskompet på sound-control-position

Tribbe: Om du kommer till systemetparkeringen på kvällen så kommer det komma en del folk som är bra på stereo.

SAAB-träff kl 1800 på systemet parkeringen uppe på A6.

Biljudsveteran sen 1984!

55 Inlägg
3 april 2010
finns det något jag kan göra för att man inte ska behöva skruva upp så sa*ans mycket på sterion?

2 035 Inlägg
4 april 2010
svenne-banan skrev:
finns det något jag kan göra för att man inte ska behöva skruva upp så sa*ans mycket på sterion?

utveckla lite hörrö.

Biljudsveteran sen 1984!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
bosabengt skrev:
I början kanske det är svårt att hitta allt men man kommer underfund med det efter nån dag eller så.

x-over måste du ju hitta annars låter det nog inte så bra. på min har jag x-over på sound-setup-x-over. har jag för mig iallafall. Sen tidskompet på sound-control-position

Tribbe: Om du kommer till systemetparkeringen på kvällen så kommer det komma en del folk som är bra på stereo.

SAAB-träff kl 1800 på systemet parkeringen uppe på A6.

Hade hunnit åka halvvägs när detta skrevs.. lite synd. aja. Inne på mässan fick jag någon lapp om hertz högtalare med 20%rabatt månaden ut.. kanske vore något.. men jag är inte så hajj på det här med att dra kablarna under golv osv.. inte heller vad man ska köpa för någonting..

Sök