byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)
racer-putte skrev:eriksson84 skrev:racer-putte skrev:sweeeet vare bökigt att få ut taket lr näe det tycker jag inte.. var skit lätt om man jämför med golf 1an.. den var man juh tvungen att plocka ur rutorna och en massa skit för att få ner.. låter toppen det
eriksson84 skrev:racer-putte skrev:sweeeet vare bökigt att få ut taket lr näe det tycker jag inte.. var skit lätt om man jämför med golf 1an.. den var man juh tvungen att plocka ur rutorna och en massa skit för att få ner..
racer-putte skrev:sweeeet vare bökigt att få ut taket lr
eriksson84 skrev:racer-putte skrev:eriksson84 skrev:näe det tycker jag inte.. var skit lätt om man jämför med golf 1an.. den var man juh tvungen att plocka ur rutorna och en massa skit för att få ner.. låter toppen det men du kommer välla inte ha inredningen kvar i bilen häller när du plockar ner din.. då blir det nog ännu lättare..
racer-putte skrev:eriksson84 skrev:näe det tycker jag inte.. var skit lätt om man jämför med golf 1an.. den var man juh tvungen att plocka ur rutorna och en massa skit för att få ner.. låter toppen det
eriksson84 skrev:näe det tycker jag inte.. var skit lätt om man jämför med golf 1an.. den var man juh tvungen att plocka ur rutorna och en massa skit för att få ner..
racer-putte skrev:eriksson84 skrev:racer-putte skrev:låter toppen det men du kommer välla inte ha inredningen kvar i bilen häller när du plockar ner din.. då blir det nog ännu lättare.. Den e ur den redan
eriksson84 skrev:racer-putte skrev:låter toppen det men du kommer välla inte ha inredningen kvar i bilen häller när du plockar ner din.. då blir det nog ännu lättare..
racer-putte skrev:låter toppen det
Frippe_L skrev:eriksson84 skrev:varit i garaget och små pillat inför besiktningen.. så fick jag för mig att ta och lägga in lite bilder idag oxå..kommer att komma mer bilder när jag kastat den här förvuxna 6x9 basen och köpt rediga grejer..Härligt killen lycka till!
eriksson84 skrev:varit i garaget och små pillat inför besiktningen.. så fick jag för mig att ta och lägga in lite bilder idag oxå..kommer att komma mer bilder när jag kastat den här förvuxna 6x9 basen och köpt rediga grejer..
ExtraKim skrev:Frippe_L skrev:eriksson84 skrev:varit i garaget och små pillat inför besiktningen.. så fick jag för mig att ta och lägga in lite bilder idag oxå..kommer att komma mer bilder när jag kastat den här förvuxna 6x9 basen och köpt rediga grejer..Härligt killen lycka till! Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"
BJonsson skrev:Basar? blev de IA eller?
Wiesel skrev:Vad blev det för basar då?
eriksson84 skrev:ExtraKim skrev:Frippe_L skrev:Härligt killen lycka till! Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"sån där är inte roligt..
ExtraKim skrev:Frippe_L skrev:Härligt killen lycka till! Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"
Frippe_L skrev:Härligt killen lycka till!
ExtraKim skrev:eriksson84 skrev:ExtraKim skrev: Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"sån där är inte roligt.. Haha det var så drygt och kul att jag var tvungen att vara lika dryg själv i min signatur.Men är man kompis med Mr YES a.k.a Thomas Holst så kommer man alltid kunna skylla på att han är drygare
eriksson84 skrev:ExtraKim skrev: Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"sån där är inte roligt..
ExtraKim skrev: Frippe gör det igen! "Jag gillar stegen när de håller, vilket dem inte gör för många.." Ytterligare en fin dräparkomentar "Funny shit right there!"
racer-putte skrev:Nu skaru va snäll mot min gamle pärla ... du får inte lira så den sväller nu
ExtraKim skrev:Har dock ändrat den ett par gånger till nu... Misstänkte att någon skulle få ont i magen, så det var lika bra
eriksson84 skrev:ExtraKim skrev:Har dock ändrat den ett par gånger till nu... Misstänkte att någon skulle få ont i magen, så det var lika bra va? nu hände jag nog inte med tror jag..
ExtraKim skrev:eriksson84 skrev:ExtraKim skrev:Har dock ändrat den ett par gånger till nu... Misstänkte att någon skulle få ont i magen, så det var lika bra va? nu hände jag nog inte med tror jag..Först hade jag följande: Jag spelade högre än dig redan för 7 år sen, desutom med endast en bas.Provocerad? Klicka: Extreme Fiestan.Men jag antog att det skulle leda till mer negativt än positivt så jag ändrade signatur.
ExtraKim skrev:Det var inte riktat till dig, utan det var mest till för att provocera lite så att folk skulle klicka på länken