MrCarfreak skrev:ktm_micke skrev:Ska du bygga om till bakhjulsdrift?nä :p får bli felhjulsdrift å 0-fäste
ktm_micke skrev:Ska du bygga om till bakhjulsdrift?
HGT skrev:MrCarfreak skrev:ktm_micke skrev:Ska du bygga om till bakhjulsdrift?nä :p får bli felhjulsdrift å 0-fäste En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)
MrCarfreak skrev:HGT skrev:MrCarfreak skrev:nä :p får bli felhjulsdrift å 0-fäste En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :p
HGT skrev:MrCarfreak skrev:nä :p får bli felhjulsdrift å 0-fäste En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)
MrCarfreak skrev:nä :p får bli felhjulsdrift å 0-fäste
HGT skrev:MrCarfreak skrev:HGT skrev:En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :pOkaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?
MrCarfreak skrev:HGT skrev:En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :p
HGT skrev:En ordentlig diff, t.ex. quaife så blir det bra:) Ska se vad jag kan hitta angående delar:)
MrCarfreak skrev:HGT skrev:MrCarfreak skrev:jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :pOkaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?Tackar!! Jodå, lackar lite då och då
HGT skrev:MrCarfreak skrev:jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :pOkaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?
MrCarfreak skrev:jo de får de blir när pengarna finns Fixade en kamgivare idag så en sån behövs ej :p
HGT skrev:MrCarfreak skrev:HGT skrev:Okaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?Tackar!! Jodå, lackar lite då och då Härligt:) då kanske du får lackjobb snart;)
MrCarfreak skrev:HGT skrev:Okaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?Tackar!! Jodå, lackar lite då och då
HGT skrev:Okaj:) säg till om du behöver låna ngt annat:) Lackar du fortfarande?
MrCarfreak skrev:Projekt nedlagt! Motor behålls för att kunna bygga en b20 med flest hästkrafter Under tiden kommer pengar sparas till en annan dräpar bil!!