Var på väg till Jönköping idag för att njuta av årets första bilmässa. Möts på vägen av ett flertal bilar som buskör, inget konstigt. Så brukar det väl vara.
Det var dock en bil som utmärkte sig lite mer än de andra. Killen börjar med att göra omkörningar på insidan (vilket resulterar i en heldel väg dam som dras upp), därefter sicksack-körning över hela vägbanan. Sen återigen ett flertal omkörningar på insidan, varav en där jag ligger precis bakom. I detta fall måste jag köra över i vänster körfällt för att överhuvudtaget se något för sallt dam.
Kommer ifatt bilen efter en stund igen, då ligger han i vänster körfält och kör i 110 km/h på 120-väg blir lite fundersam i detta läge om man ska köra om eller ligga kvar. Med tanke på sicksack-körningen tidigare.
Kör förbi iaf och möts av detta.
Någon mer här på Garaget som råkade ut för denna person?? Detta var mellan Norrköping och Jönköping.
Tycker det är väldigt respektlöst mot övriga billister att köra på det sättet.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
glad är jag som skippade karavanen. visste att det skulle finnas barn bakom förarsätena. omkörning helt okay, men omkörning i vägrenen på höger sida? köpte han/hon körkortet eller?
palla sånadära tattare.. ursäkta men man kommer ju dit för å ha kul och träffa folk och dela sitt intresse och inte vara otrevlig och jävlig.. dom borde fan inte få vara med.. usch!!
Det finns tyvärr efterblivet folk, och de lyckas få körkort med. Vi får hoppas de inte tar med sig någon oskyldig när, inte om utan när, de väl råkar ut för en olycka...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.