Goffen skrev:
Man börjar ju undra om det inte va martin 9.3 själv som körde audin i fråga..... Givetvis är det ju rätt sak att göra att ringa ägaren till bilen och berätta hur den hanterades i trafiken mest pga att det är 100% lagligt att göra det. Trådar där folk berättar hur man ska spöa förarna alt gå loss på bilen låses pga att det är 100% olagligt inte svårare än så....
Hehe. Smart sätt att försöka flytta fokus.
För det första har jag egen bil, skulle jag vilja ha en sån Audi så har jag 17 minuters bilfärd till Bilmetro Söderhamn och kan beställa egen i betydligt bättre färg...
Skulle aldrig offra tid på att åka ner dit. Vill jag se överskattad plast med halvtaskig passform kan jag bjuda in mig själv till ett tupperwareparty på betydligt lämpligare avstånd...
I högerfilen ligger man på farthållare ställd efter exakt gps-fart. I vänsterfilen trycker man på för att göra en snabb och effektiv omkörning. Stämmer inte mycket det där på mig.
Nä. lämna över svaller till TS som själv ska ha upplevt detta... Blir ju något löjligt.
"Ja hej, jag skulle villa skvallra på en av era kunder. För en på ett forum säger att någon oidentifierad i den hyrda bilen kör dåligt. Som bevis körde han på forumet om på insidan för att ta en bild på gällande bil"
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg