hejsan, på vägen hem från elmia idag så växlade jag ner till 4an och gasa på, vid typ 1 bar och över ca 3/4 gas så hackade bilen till.. sket i det och körde vidare och när jag kom hem så prövade jag igen, började på 2an och gasade på, vid ca 1 bar då igen och över 3500varv så börjar den misstända, bluddrar.. låter typ brbrbrbrpoff brbrbrbrbrpoff och så smäller det i avgasröret. låter inte som att den spikar enligt mitt tycke,möjligen för mycket bränsle?
fortsätter jag att gasa så blir det samma ljud/beteende hela tiden, och laddet går inte upp riktigt, hamnar på ca 1 bar, fast när den sagt brbrbrbrpoff så sjunker laddet ca 0,2 bar och sen upp direkt igen och brbrbrbrbrpoff och om igen..
kanske svårt för er att förstå hur brbrbrbrbrpoff låter men det är typ så det låter
alla tänddelar bytt för 100 mil sedan, ny 19t turbo, 968or och 3"llm är monterat, steg 3 chip med 3" downpipe, rensad katt och 2,5" resten. dock inte bytt soppafilter eller soppapump..
har nån haft samma problem eller kan gissa vad det är för fel så är jag väldigt tacksam..
Mvh Daniel