Här dansas det soldansen för fullt. Måste va fint väder på lördag!!!
// Lelle
Din soldans verkar funka! Enligt klart.se ska det bli bättre på lördag. Regn på morgonen men växlande molnighet och någon lätt regnskur på eftermiddagen/kvällen
jag blev antagen, men vet inte vart Vingåkraträffen ligger Vart i sverige?? Tacksam för svar
En följfråga på det av ren nyfikenhet då. Hur kommer det sig att man anmäler sig till en träff man inte vet var det hålls?
I mina ögon så anmäler man sig för att man vill åka på träffen, inte bara för att anmäla sig... men det kanske bara är jag det? Det känns bara hopplöst att vi kanske får neka andra för att vissa bara anmäler sig av farten och inte har någon aning om vad de anmäler sig till.
Nåja, allt gött ändå. No harm done, jag bara undrar hur du tänkte här...
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jag kommer med saaben, tycker det är kul att folk kommer i sina bruksbilar som man bygger på. Känns lite surrealistiskt med bara trailerbyggen på träffar..känns inte lika charmigt som bilar som byggs och används dagligen. Min saab går som brukis 7 dagar i veckan Så jag gör som så många andra och kommer som den ser ut..alltid kul att träffa folk som har samma intresse.
haha aa det kan man allt undra, men jag visste vart de låg men hade bara glömmt bort de, men kom på senare vart de låg); Spelar igen roll vart de ligger jag kan åka 100 mil om det skulle vara så
Mvh
chrizz skrev:
jocke_k_89 skrev:
jag blev antagen, men vet inte vart Vingåkraträffen ligger Vart i sverige?? Tacksam för svar
En följfråga på det av ren nyfikenhet då. Hur kommer det sig att man anmäler sig till en träff man inte vet var det hålls?
I mina ögon så anmäler man sig för att man vill åka på träffen, inte bara för att anmäla sig... men det kanske bara är jag det? Det känns bara hopplöst att vi kanske får neka andra för att vissa bara anmäler sig av farten och inte har någon aning om vad de anmäler sig till.
Nåja, allt gött ändå. No harm done, jag bara undrar hur du tänkte här...
Vill bara passa på att uppmana alla utställare att komma i tid om de vill tvätta sin bil! Vi öppnar redan 06.00 så de som vill tvätta utan lång kö kommer helt enkelt så tidigt som möjligt!