Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
Under baksätet är det också rätt trångt, och kanske blir lite för varmt där.. Jobbigt med så liten bil du
Mvh Tommy
Det är ett digitalt steg så det blir faktiskt inte så varmt, så det kan ju vara en idé . Saken är ju den att ja inte får bort baksätet . Vet du hur man gör eller?
De ska bara vara å rycka upp den, först i framkant om jag inte kommer ihåg fel..
Mvh Tommy
Tack då får ja testa det imorrn, trodde man var tvungen att trycka bakåt först och sen upp. Har slitit som en galning utan att det lossnat!
Om det hade fått plats så, steget ligger lite klämt mellan väggen och ryggstödet. Lite luft är det mellan, men en stålbåge på ryggstödet ligger och trycker steget mot väggen.
Skulle idag ge mig på att måla bromsoken, och sen montera mina andra fälgar. Dom här.
Upptäckte då att det satt låsmuttrar runt om på bilen. Efter att ha letat igenom bilen 5 gånger utan resultat, hörde jag av mig till tidigare ägare som säger att hylsan ska ligga i bilen och att han inte har den hos sig.... Så jag gav upp och struntade i det. Ska se om jag kan ta tag i det nu i veckan. Funderade lite på om man skulle ha lite stretch på nya fälgarna. Fälgarna är 17" stora och 8" breda sitter nu däck som är 215 breda och 45 höga. Vad ska man ha för bredd och höjd om man vill ha lite skönt stuk utan att förlora mycket rulldiameter??
Upptäckte då att det satt låsmuttrar runt om på bilen. Efter att ha letat igenom bilen 5 gånger utan resultat, hörde jag av mig till tidigare ägare som säger att hylsan ska ligga i bilen och att han inte har den hos sig.... Så jag gav upp och struntade i det. Ska se om jag kan ta tag i det nu i veckan. Funderade lite på om man skulle ha lite stretch på nya fälgarna. Fälgarna är 17" stora och 8" breda sitter nu däck som är 215 breda och 45 höga. Vad ska man ha för bredd och höjd om man vill ha lite skönt stuk utan att förlora mycket rulldiameter??
de borde väl funka med 205:er om ja har räknat rätt å profil beror ju på hur mycke gummi du vill ha
de borde väl funka med 205:er om ja har räknat rätt å profil beror ju på hur mycke gummi du vill ha
Okej, ja vill ju att det ska vara ungefär lika högt som dom som sitter på nu. Så 205 / 45 kommer det bli ungefär lika högt som 214 / 45 då?
Du får inte plats med ett slutsteg under någon stol då? projektet kommer förljas
Får fasen inte det:/ Steget är ganska stort. (W x H x L) 162 x 53 x 340 mm. Sen sitter kuggskenan för att skjuta stolen fram och tillbaka i mitten under stolen, så det är riktigt trångt.
Men det gör inget att det är förstort! Jag kan ta det! Bara att du dumpar det hos mig vettu!
Du får inte plats med ett slutsteg under någon stol då? projektet kommer förljas
Får fasen inte det:/ Steget är ganska stort. (W x H x L) 162 x 53 x 340 mm. Sen sitter kuggskenan för att skjuta stolen fram och tillbaka i mitten under stolen, så det är riktigt trångt. http://spldynamics.fi/oldmodels/oldamps/dig-1450.gif
Men det gör inget att det är förstort! Jag kan ta det! Bara att du dumpar det hos mig vettu!
Haha... Vad får jag då? Har du något som passar bättre?
Får fasen inte det:/ Steget är ganska stort. (W x H x L) 162 x 53 x 340 mm. Sen sitter kuggskenan för att skjuta stolen fram och tillbaka i mitten under stolen, så det är riktigt trångt. http://spldynamics.fi/oldmodels/oldamps/dig-1450.gif
Haha... Vad får jag då? Har du något som passar bättre?
Du kan få ett Franzen 2x200W (A) Poppar bättre än DLS CA12