3748
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
_eliiin_
18 april 2010
Trådstartare
partyvan skrev:
Tycker du ska byta till turbo grill.

Det tänker jag inte göra då min förra turbogrill blev stulen och fästena sönderryckta...sad

2 419 Inlägg
18 april 2010
_eliiin_ skrev:
partyvan skrev:

Det tänker jag inte göra då min förra turbogrill blev stulen och fästena sönderryckta...sad

Bara å fixa nya fästen!

_eliiin_
18 april 2010
Trådstartare
strandberg31 skrev:
_eliiin_ skrev:
partyvan skrev:

Bara å fixa nya fästen!

jo men har limmat dem befintliga och det funkar men tänker inte sätta på ny grill då sannolikheten är stor att jag blir av med den igen

_eliiin_
26 juni 2010
Trådstartare
Bytte innertak igår på midsommaraftonen till sambons förtret hehe. Blev riktigt bra faktiskt smile Började med att skruva loss spegel, solskydd och alla lister som gick att få bort. Sedan så limmade jag fast biltemas högtalarmatta direkt på med Kontaktlim, PL200 och Karlssons, han tar vad man har^^ Förutom en trasig list som fick limmas så blev det riktigt snyggt, nu kan inte folk klaga på att innertaket är trasigt och hänger längre smile

213 Inlägg
26 juni 2010
Lite dåligt med kommentarer i denna tråd va ? ;P
Tråkigt med turbogrillen oxå.. "/

Får ta o följa här ! smile

Bärs!
3 456 Inlägg
26 juni 2010
Zanderr skrev:

Folk är ju i regel bildkåta, och 5 bilder fördelat på 2 sidor är väll inte allt för upphetsande, spec inte när inget "riktigt" är gjort åt bilen ännu.

Garaget.org peakade 2008.

_eliiin_
27 juni 2010
Trådstartare
Aga_Diff skrev:
Zanderr skrev:

Folk är ju i regel bildkåta, och 5 bilder fördelat på 2 sidor är väll inte allt för upphetsande, spec inte när inget "riktigt" är gjort åt bilen ännu.

Jag jobbar för att få mera gjort, är bara att jag har ett annat liv förutom bilvärlden med big_smile

_eliiin_
27 juni 2010
Trådstartare
Zanderr skrev:

får skylla mig själv men jag är kass för att uppdatera, har mest tråden som ett komihåg efteråt när saker skedde smile Finns så mycket annat att göra än att sitta och uppdatera och fota på minsta skruv man fixar med tongue Nu är det ju sommar och då vill man ju vara ute med båt och sånt och inte slita^^ Jo var ju trist med grillen sad Kul om nån vill följa smile

_eliiin_
5 augusti 2010
Trådstartare
Pärlan är nu såld =/ blir att köra 945 classic tillsvidare... Känns riktigt trist

Sök