2696
Sök

Hur kommer jag in i Bagageluckan nu ? Audi S8 00

194 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
har jaft problem med C-låset så jag plockade ur C-låsmotorn igår och hittade också felet sen igår slängde jag igen luckan innan jag gick in och idag så skulle jag sätta tebax motorn ´men då går det ju så klart inte att öppna bagageluckan och det går ju inte med nycklen heller är ju knapp på bilen som man öppnar med så nu har jag inte en aning om hur jag ska göra tips skulle sitta bra hur jag får upp luckan Mvh

Truck förare
273 Inlägg
13 april 2010
är ju bara att kolla om du kan ta ut baksätet och hoppas på att du kan komma in den vägen..

194 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
går inte vad jag vet har kollat men hittar inget som tyder på att man kan fälla sätena

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 april 2010
Hade nstan samma problem på min bil. Låset bak var trasigt så jag lyckades fälla baksätet, bryta loss plast"klädseln" på insidan bakluckan och låsa upp den vägen. Nu vet jag inte riktigt hur det ser ut på en Audi. Dessutom en sedan också..
Kanske kan fråga nån som har en liknande bil här på garaget? Gjorde jag. wink

Lycka till.

MVH T.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Truck förare
273 Inlägg
13 april 2010
fälla kan du nog inte utan du får ta å leta upp vart dom e skruvade å så hoppas på att det inte är en hel vägg där bakom..

194 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
har vart ut och skruvat bort sätet men sen själva rygg delen  går inte att få bort fattar inte kan ju fan inte vara så att det är helt omöjligt att komma in i bagaget

Sök