Gillar att kolla på speedway, fmx & mx. Annars så är stridsflyg ett stort intresse, till viss del även stridshelikoptrar. Spel (mestadels PS3), Film och sist men absolut inte minst familjen (damen, sonen och hunden).
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
Mina intressen förutom bilar är naturligtvis familjen med barnbarn samt alla våra hundar!! /Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Köra cross med mina kompisar ute, och på helgerna. Spela Playstation 3 spel, t.ex. Modern Warfare 2. "Prestige 4". Göra roliga och galna cross/moped filmer, samt redigera de bra.
storabilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Motocross på sommaren, skidor/snowboard under vintern. Förr var det mycket gym och boxning men ska komma igång med gymet nu igen förhoppningsvis när jag orkar förflytta fläsket dit!
Flugfiske på grinig storöring med små flugor o tunna tafsar i klara näringsrika vatten... Eller restaurering av vattendrag...
Det innebär många mil till de få väl utvalda platserna, vilket kräver en bil som är säker(bur) har hyfsad väghållning på grus o tjälskottsskadad asfaltsväg,,,, svenska landsvägar i allmänhet ute i obygderna.
M a o bilens chassi behöver vara rally inspirerat och biltypen användas flitigt utefter rallystigarna. Det bli många mil i sträck = rejält tilltagna bromsar... Delar ska man finna i en uppsjö runt om på landsbygden...