2631
Sök

Söker coola hundkläder i citycamo...

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
19 april 2010
Trådstartare
#1
På lördag får vi hem våran lilla tuffing. En liten rund och go fralla som ska heta Ruben. Han kommer att vara med oss på bilutställningar, träffar och rejs. Allt som vi kommer åka på kommer han att vara me oss på. big_smile
Finns det nån här som har lite koll på vart man kan köpa coola kläder till voffsingar??? Vill ha en liten ball väst eller tröja i citycamo. Kan vara bra att ha om det blir kyligt ute. Voffsingen kanske fryser... smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

733 Inlägg
23 april 2010
#2
Vi, mors jobb, säljer till djurbutiker. Gå in i vilken större butik som helst och kolla om dom handlar av Gibbon AB. Vi har ALLT som du kan behöva till luddet smile Citycamo, vanlig camo och rosa camo xD

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

1 570 Inlägg
23 april 2010
#3
lilla_tingeling skrev:
Voffsingen kanske fryser... smile
Voffsingen kanske har päls smile

Fd Bannad
657 Inlägg
28 april 2010
#4
lilla_tingeling skrev:
På lördag får vi hem våran lilla tuffing. En liten rund och go fralla som ska heta Ruben. Han kommer att vara med oss på bilutställningar, träffar och rejs. Allt som vi kommer åka på kommer han att vara me oss på. big_smile
Finns det nån här som har lite koll på vart man kan köpa coola kläder till voffsingar??? Vill ha en liten ball väst eller tröja i citycamo. Kan vara bra att ha om det blir kyligt ute. Voffsingen kanske fryser... smile

// Lelle
Beroende på vilka kläder du sätter på han kan det ju sluta med att Voffsingen blir hjärndöd, och då ä de fan bättre att han fryser!

Märkesbög

GREASEMONKEY
822 Inlägg
28 april 2010
#5
hundar har päls, annars är dom väl sönderavlade om dom inte har päls ..eller för lite ..

Mvh S.Österdahl

1 570 Inlägg
29 april 2010
#6
Iofs jag ska inte säga nåt, jag satte en silverfärgad partyhatt på min hund varje nyårsafton. smile


Sök