Arcangelus skrev:
HAHA, sitter bara och skrattar åt era töntiga kommentarer. Förtjänar jag en avstängning "igenkligen" (du menar egentligen?) pga. att jag lägger upp bilder på folks styling som jag anser vara osmakliga, I en tråd om just detta? Just detta tråden handlar om, smart*ss!
Så jag får helt plötsligt inte ge en kommentar ang. andras plastiga byggen - när jag äger ett "plastigt" bygge själv? Men kul med feedback iaf!
Lämnade iväg det pga. att jag ville ha det bra gjort (gällande ljudet), neonet är endast för "show´ens" skull när man ställer ut (jag vet att man ser ljuskällan och kommer åtgärda det), sidokjolarna är specialgjorda och sen är nog min Supra cleanare än vad mååånga andra Supror är här i vår vackra värld
egentligen förstår jag inte hur du vågar titta in i en sådan här tråd? jag trodde supra var en racebil, inte en anslagningstavla.
Senast redigerat av Aquilla (22 april 2010)
En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.