3262
Sök

airbag i sportratt ?

9 Inlägg
9 juni 2006
Trådstartare
Finns det någon som vet om det finns sportrattar med airbag. isåfall vart kan man köpa det.

Gör en egen websida

1 639 Inlägg
9 juni 2006
Vet att momo har !

Smart av dig att välja en ratt med SRS om du byter från original, allt annat är ren jubelidioti !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

107 Inlägg
9 juni 2006
mrcelica skrev:
Vet att momo har !

Smart av dig att välja en ratt med SRS om du byter från original, allt annat är ren jubelidioti !

håller med, jag tänkte sriva det här inlägget men jag skrev det med honom istället;)

mer bas en gas :)

677 Inlägg
9 juni 2006
Dom lär ju inte vara billiga iaf! smile

9 Inlägg
9 juni 2006
Trådstartare
vad heter ratten som momo har ?

Gör en egen websida

1 639 Inlägg
9 juni 2006
Vet ej, men kolla deras hemsida... Tror de har flera modeller

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

142 Inlägg
10 juni 2006
hahha , med tanke på att an airbag typ kostar 10000 att producera så skulle inte jag vilja veta vad en sån ratt kan kosta tongue

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.

9 Inlägg
10 juni 2006
Trådstartare
vitafaran skrev:
hahha , med tanke på att an airbag typ kostar 10000 att producera så skulle inte jag vilja veta vad en sån ratt kan kosta tongue

rattarna kostar ungefär 2000-5000

Gör en egen websida

1 639 Inlägg
10 juni 2006
vitafaran skrev:

Tror du på det själv eller ?
Lite tyg, elektronik och krut @ 10k... No way !

Sök