1960
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
13 maj 2012
melodic_death_metal skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Super_stylad_Opel_Calibra_ny_besikt_och_skatt_39904287.htm?ca=11&w=2

förutom att han misshandlat bilen så är denna meningen lite knasig "har mycket att skriva men har inte tid vill du vet ta mer ringa mig tack"

haha trodde min bildskärm skulle explodera fan!

Lobster knife fight

86 Inlägg
13 maj 2012
http://www.blocket.se/stockholm/Super_stylad_Opel_Calibra_ny_besikt_och_skatt_39904287.htm?ca=11&w=2

förutom att han misshandlat bilen så är denna meningen lite knasig "har mycket att skriva men har inte tid vill du vet ta mer ringa mig tack"

Jag har sett denna bil tidigare. Den ser värre ut i verkligheten.

Rest in pieces, Lady B. (1984-2012) Mercedes 190d Cosworth
Lady B v2.0. "An old soul in a new body." 1992 MB 190E Cosworth. (Sug på den SBP!)
Daily driver: Skoda Fabia 1.4MPI -00

434 Inlägg
13 maj 2012
Rullar det så j*vla fula bilar på våra svenska vägar?

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

Of World
3 367 Inlägg
13 maj 2012
OH den calibran har han försökt sälja i 450år känns det som! samma snubbe hela tiden.

med olika priser. nu har han höjt till å me haha

stackars bil säger jag bara!

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13

619 Inlägg
13 maj 2012
Hahahahh den såg man för nåt år sen på blocket också. VEM FAN vill köpa fulaste bilen i sverige för 58000?!?!?!?? sjukt fan.

406 Inlägg
13 maj 2012

Pim_Pim
13 maj 2012

Kanske skulle ta och bjuda han 5tusen så har jag ju en plogbil till vintern smile

998 Inlägg
13 maj 2012

"full dokumentation av bygget via bla disketter"
Förutom en bil så får man med något som hör hemma på museum, vem använder sånt idag tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Forummoderator
17 994 Inlägg
13 maj 2012
LordLife skrev:

Förutom en bil så får man med något som hör hemma på museum, vem använder sånt idag tongue

När jag köpte mitt "Windows 95" året 1996 var operativsystemet just på ca 14 disketter... Nä, han har nog missat en buss eller två...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

killercow
13 maj 2012
LordLife skrev:

Både disketter och stationer till de försvann väl mer eller mindre hel i början av 2000-talet. inte ens på vår äldsta dator vi har i drift från 2002 finns diskettstation på
Senast redigerat av killercow (13 maj 2012)

killercow
13 maj 2012

Lagom är bäst tongue

killercow
13 maj 2012
Dieselsmurfen skrev:
LordLife skrev:

När jag köpte mitt "Windows 95" året 1996 var operativsystemet just på ca 14 disketter... Nä, han har nog missat en buss eller två...

har för mej att vi fick 95an på cd 1997 när vi skaffa de... så hade du väntat ett år hade du sluppit disketterna tongue

Forummoderator
17 994 Inlägg
13 maj 2012
killercow skrev:
Dieselsmurfen skrev:
LordLife skrev:

har för mej att vi fick 95an på cd 1997 när vi skaffa de... så hade du väntat ett år hade du sluppit disketterna tongue

OT: Fan. Fast för att fortsätta med OT så har jag nu suttit i kö i 2 år för att få bredband hem i huset... Fast telefoni kunde jag får direkt men jag ville ju ha även bredband och det "fanns det inte plats för" i ledningarna... Den 21 maj får jag allt. mojängerna från Telia ligger redan hemma och väntar... 8 Mbit var max och Bredbands-TV kunde jag glömma... Det mobila Bredbandet lägger av den 18:e maj då jag sagt upp det. En helg utan Internet... Bara på mobiltelefon. Mänsklighetens yttersta prövning :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

279 Inlägg
13 maj 2012
killercow skrev:
LordLife skrev:

Både disketter och stationer till de försvann väl mer eller mindre hel i början av 2000-talet. inte ens på vår äldsta dator vi har i drift från 2002 finns diskettstation på

på mitt jobb har vi kvar floppy. den är iof köpt nyss och är usb men det kommer folk titt som tätt till supporten med en diskett big_smile
inte alla som vågat släppa hörnflaggan och komma in i 2k talet

Självlärd
3 083 Inlägg
13 maj 2012
Dieselsmurfen skrev:
killercow skrev:
Dieselsmurfen skrev:

OT: Fan. Fast för att fortsätta med OT så har jag nu suttit i kö i 2 år för att få bredband hem i huset... Fast telefoni kunde jag får direkt men jag ville ju ha även bredband och det "fanns det inte plats för" i ledningarna... Den 21 maj får jag allt. mojängerna från Telia ligger redan hemma och väntar... 8 Mbit var max och Bredbands-TV kunde jag glömma... Det mobila Bredbandet lägger av den 18:e maj då jag sagt upp det. En helg utan Internet... Bara på mobiltelefon. Mänsklighetens yttersta prövning :-)

Ohh vara utan internet är fruktansvärt. Man vet inte vad man ska ta sig till och dagarna blir dom längsta i ens liv kan jag lova dig

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Forummoderator
17 994 Inlägg
13 maj 2012
Volvo142_73a skrev:
Dieselsmurfen skrev:
killercow skrev:

Ohh vara utan internet är fruktansvärt. Man vet inte vad man ska ta sig till och dagarna blir dom längsta i ens liv kan jag lova dig

Ska bunkra upp med duktiga mängder sprit... :-) (Fast jag fick gratis internet via deras 4G mobilt bredband i 3 månader) Dongeln ligger hemma. Likaså SIM-kortet. Kan nog komma till hands i framtiden då de 90 dagarna börjar räknas från första dagen jag använder det. Sen kostar det 29:- PER DAG! Telia...

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
13 maj 2012

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Rumpmas
3 860 Inlägg
13 maj 2012
http://www.blocket.se/vastmanland/Saab_ … =9&w=2

Ja, det blir nog inte lätt när man vill ha mer än 3 ggr så mycket betalt som alla andra lol

Köpingsbo i exil
507 Inlägg
13 maj 2012
Andromeda skrev:
http://www.blocket.se/vastmanland/Saab_9000_CDE_2_3_170_40387257.htm?ca=9&w=2

Ja, det blir nog inte lätt när man vill ha mer än 3 ggr så mycket betalt som alla andra lol

Halva priset vore lite närmare verkligheten kan man säga tongue

Är ju ganska ofta som folk tror att sin bil är värd mer än vad den är.....tyvärr hmm

Sök