Om du inte fatta det så är mina stavfel det minsta problemet.
Den här tråden brukar vara ganska duktig på att ta upp ämnet stavfel. Tyckte bara att man skulle sopa framför sin egen dörr innan man anklagade fel hos andra.
Nu lämnar jag offtopicen dock.
Om du syftar på min dörr får du gärna visa ett sådant inlägg från mig?
Om du inte fatta det så är mina stavfel det minsta problemet.
Den här tråden brukar vara ganska duktig på att ta upp ämnet stavfel. Tyckte bara att man skulle sopa framför sin egen dörr innan man anklagade fel hos andra.
Aa det va ju du som starta OT.
Det var det han gjord med just "Kjolpacket"
Jag uppfattade det som att han påpekade att jag brukar tillrätta visa andras stavfel, så jag bad han visa ett inlägg där jag gör det. Eller vad syftar du på att han gjorde med det inlägget?
Jag uppfattade det som att han påpeckade att jag brukar tillrätta visa andras stavfel, så jag bad han visa ett inlägg där jag gör det. Eller vad syftar du på att han gjorde med det inlägget?
Tror han menade att vi i tråden är rätt duktiga på att leta minsta lilla stavfel på annonser och därför tyckte han det var lustigt när du skrev "kjolpacket" (stavfel). Tror han inte menar något illa mot dig utan att det bara var lite kul.
Nu tycker jag vi är lite väl ot och därför kan vi gå tillbaks till roliga annonser
http://www.blocket.se/stockholm/Passat_1_8T_kombi_51548130.htm?ca=15&w=3 Har tagit sig tid att ta kort på instruktionsboken men inte att gå ut och ta kort på bilen..
Jag uppfattade det som att han påpeckade att jag brukar tillrätta visa andras stavfel, så jag bad han visa ett inlägg där jag gör det. Eller vad syftar du på att han gjorde med det inlägget?
Och jag som tyckte tråden var tråkig när vi påpekade stavfel i folks annonser - nu är vi alltså nere på att påpeka stavfel hos de som påpekar stavfel hos de som påpekar stavfel i en annons...
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Och jag som tyckte tråden var tråkig när vi påpekade stavfel i folks annonser - nu är vi alltså nere på att påpeka stavfel hos de som påpekar stavfel hos de som påpekar stavfel i en annons...
Nej, inte riktigt på det viset, utan det ovan förekommande stavfelet låg inte hos annonsören utan hos G.orgmedlemmen som påpekade att annonsören hade ett hiskeligt kjolpacket, då frågade en annan medlem vad ett kjolpacket var, då reddes detta ut av några medlemmar och det diskuterades angående stavning och läsförståelse, varpå den första medlemmen som länkade det hiskeliga kjolpaketet råkade göra ett liknande stavfel i sin respons angående just stavfel, då fann jag detta lite roande och kommenterade detta glatt.
Nu blev förmodligen tråden ännu mera beige i ditt tycke
Jag ska genast försöka hitta en -lustig- men relativt rättstavad annons så tråden får fart igen.
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Haha...nu var det ju en medveten felstavning i detta fall , sen är ju frågan, hur länge kan ett glasshus finnas, innan det antingen smälter eller blir uppätet
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure