Vill först och främst tacka alla RR medlemmar för hjälpen att hålla i träffen. Vill även tacka alla som kunde ta sig hit och hoppas ni hade kul som vi.
Träffen i sig var inte lika stor som gvd meet men endå så vart det en del folk som kom.
Ifall det är nått ni tycker vi skall ändra på till nästa gång så skriv gärna upp de då kan man bara göra saken bättre.
Skriv gärna vad ni tyckte vart bra med.
och ni som har bilder eller filmade nått från kvällen släng gärna upp dem
tack igen alla för en kul kväll hoppas vi ses nästa träff.
Tråkigt att bara samma bilar som körde typ hela tiden, tråkigt att inte mer folk bjuder på sig! Hade min s13 varit funktionsduglig så hade jag kört! Lite mer lek id smålandia hade inte varit fel!
japp sant som du säger,, fanns ju en hel del bilar som hade nått att bjuda på men ej gjorde det. men men får väl hoppas på att folk vill bjuda till lite mer nästa gång.
Den parkeringen där uppe som folk stod och tittade från om ni skulle kunna reservera typ en 5-6 platser till nästa gång så vi kan spela lite musik när ni kör
Varför köpa en sportbil, om man inte kan använda den och leka med den? Dom är väl till för att användas, eller har jag missuppfattat det hela?
Precis
Tyvär har jag bara 150hk och typ ett halv ton extra i bagaget pga ljudet ha inte så mycket att komma me
Men jag kan spela musik för er nästa gång
så är de alltid på race..sportbilar som bara står och sen när racet är över så kör dom som fan! kanske inte klara av att folk stå och kolla på dom när de ska köra hehe
Varför köpa en sportbil, om man inte kan använda den och leka med den? Dom är väl till för att användas, eller har jag missuppfattat det hela?
Precis
Tyvär har jag bara 150hk och typ ett halv ton extra i bagaget pga ljudet ha inte så mycket att komma me
Men jag kan spela musik för er nästa gång
så är de alltid på race..sportbilar som bara står och sen när racet är över så kör dom som fan! kanske inte klara av att folk stå och kolla på dom hehe
Ja det är väl typ så. eller så ska dom hålla på att köra som fan osv när allt är slut.
min polare me den blåa supran va också nervös som fan det va första gången han körde.... men som han själv så va fan det e bara på skoj och nån gång måste det va första gången man kör Tänk om alla me sportbilar tänkte likadant
nästa gån RR har träff så får man uppmuntrar alla att köra oh tla om för dom att de inte är så farligt att missa en växel för de händer ju även den bäste!
min polare me den blåa supran va också nervös som fan det va första gången han körde.... men som han själv så va fan det e bara på skoj och nån gång måste det va första gången man kör Tänk om alla me sportbilar tänkte likadant
polacken visst kan vi ordna en plats till er så ni kan spela musi. blir roligare då.
Men jag vet inte om det bara är jag som märkt men förr när man hade träffar race osv så vart det mkt folk som körde och publiken apploderade nonstop tycker det bllivit lite dåligt med det. men nästa gång får vi väl uppmundra både publik och förare mer. att köra och applodera.
tack en en gång för dem bra kommentarerna ni är alla varmt välkommna nästa gång