Beklagar sorgen, ja tyvärr så har man också anhöriga som omkommit i trafiken. Det är inget man vill att någon skall behöva uppleva..
Fin låt, blev rörd.. Vet att jag lyssnade mkt på 2 låtar när jag förlorade min syster i en bilolycka och man blir fortfarande lika sentimental när man hör dem..
1. Return / Attidues med "Sing me a Song"
2. Sarah Brightman med "Time to say goodbye" nog den vackraste låt som någonsin gjorts
Nu är det ju inte meningen att man skall få folk o deppa ihop men jag bara tänkte nämna dom. Sen om det är någon tröst så går livet faktiskt vidare på något sätt. Man deppar ihop och blir helt knäckt. Man gråter och gråter tills det inte går längre och sedan blir det på något vis lite färre tårar för var dag som går. Tillslut så går tiden och man kan tänka på allting utan att bli helt förstörd och minns allt fint man upplevt tillsammans. Låter kanske sjukt och absolut inget man vill höra när det precis drabbat en själv men det är faktiskt så och det kan nog de flesta som varit med om liknande saker intyga. Men allting tar ju tid, kan fortafarande beskriva varje minut av den kvällen trots att det gått över 10 år sen det hände..
Krama era nära o kära mkt!
Man nog att våga köra en tjejbil :)