Skulle vara intressant att se med vad folk ska jobba med i sommar och hur mkt dom tjänar...
Själv ska jag jobba hemma hos en jag känner och hjälpa till med huset och måla och allt som behövs.. jag får 50 kr timmen... inte en toppenlös direkt.. men man kan inte få allt jag får iallafall själv bestämma vilka tider jag ska jobba
Skulle vara intressant att se med vad folk ska jobba med i sommar och hur mkt dom tjänar...
Själv ska jag jobba hemma hos en jag känner och hjälpa till med huset och måla och allt som behövs.. jag får 50 kr timmen... inte en toppenlös direkt.. men man kan inte få allt jag får iallafall själv bestämma vilka tider jag ska jobba
Sommarjobb ? Tror du alla som hänger här är moppepojkar ? På sommaren har man semester och glider omkring i sin bil och njuter av solen, jobba ska man inte göra på sommaren, hehehe
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
jag ska jobba på ncc i malmö på citytunnelen får 72kr + semesterärsätning och sen när jag har semester där ska jag jobba i simrishamn med att klippa gräs vet dock inte vad jag kommer att tjäna där
Ja själv e det tredje året på E.ON å fixa alla felskrivna inbetalningar på rätt kund. SÅ tråkigt. Men man får ju pengar iaf, 82kr i timmen. alltid något.